سیاست

مجلس ضمن انجام وظایف نظارتی همراه و حامی دولت خواهد بود 

آرا شاوردیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان گفت رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر همراهی حمایت و همکاری مجلس با دولت به ویژه در بحث تشکیل کابینه تاکید کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار همچنین در کنار توصیه به نمایندگان شاخصه‌هایی را برای تعیین و انتخاب وزرا و معرفی آنها به مجلس برای کسب رای اعتماد مشخص کردند که کارآمدی انقلابی بودن و انتخاب وزرا به دور از نگاه‌های جناحی از این موارد است.

وی افزود: قطعاً مجلس در عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ضمن عمل به وظایف نظارتی خود در حوزه‌های مختلف به ویژه در بحث تشکیل کابینه در کنار دولت و حامی دولت خواهد بود.

شاوردیان خاطرنشان کرد: مجلس قطعاً به وزرایی که بر اساس شاخص‌های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری تعیین و به مجلس پیشنهاد شده باشند همکاری لازم را خواهد داشت و در بحث رای اعتماد به این وزرا همراه دولت خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت : آقای پزشکیان عنوان کرده که برنامه‌اش برنامه هفتم است و با توجه به اینکه در دوران تصویب برنامه هفتم در مجلس آقای پزشکیان خود نماینده مردم در مجلس بوده و نقطه نظراتش در تصویب قانون برنامه هفتم توسعه اعمال شده است و حال آقای پزشکیان مجری این قانون است و مجلس در اجرای قانون برنامه در کنار دولت و حامی دولت خواهد بود.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا