اقتصادی

مدیر نزدیک به قاضی‌زاده هاشمی در فهرست پیشنهادی پزشکیان/ فرزانه صادق، گزینه وزارت راه و شهرسازی را بشناسید

فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم به مجلس معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری دولت چهاردهم برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

آخرین سمت شغلی تنها زن حاضر در فهرست ارسالی پزشکیان ، مدیرعتملی سازمان اموال و املاک کوثر متعلق به بنیاد شهید در دوران تصدی قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بوده است . 

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

وی متولد ۱۳۵۵ و فارغ تحصیل رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی ارشد است. صادق مالواجرد در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد.

فرزانه صادق مالواجرد در مرداد ماه ۱۴۰۲ از سوی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی کنونی به عنوان مشاور در امور شهرسازی و معماری منصوب شد. وی پیش از آن نیز از مدیران کل این معاونت بوده و دبیری شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

او در حال حاضر مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر است.این سازمان از سازمان‌های تبعه بنیاد شهید است. فرزانه صادق مالواجرد در نیمه دوم سال گذشته به این سمت منصوب شده است. 

۲۲۳۲۲۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا