کتاب و ادبیات

مسابقه کتابخوانی دانشجویی «قیام حسین(ع)» ۳۱ مرداد برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان تهران کتاب «قیام حسین(ع)» اثر سید جعفر شهیدی را برای مسابقه سراسری کتابخوانی هشتبهشت برای دانش آموزان علاقه مند به کتابخوانی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار علم و آموزش ایرنا از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این کتاب پژوهشی جدید درباره امام حسین علیه السلام روایت زندگی امام حسین (ع) نیست بلکه تحلیل و علت شناسی عاشورا است. بیان وقایع تاریخ اولیه اسلام برای نویسنده چندان مهم نیست. او با مرور اتفاقاتی که در این پنجاه سال بر جامعه مسلمانان گذشت، سعی می کند دلیل این حادثه را بیان کند.

آزمون این مسابقه روز چهارشنبه 10 مردادماه از ساعت 9 الی 24 به صورت آنلاین و از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانیمسابقه کتابخوانی دانش آموزی BookRc.ir برگزار می شود.

دانشجویان جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه در روز آزمون به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران مراجعه نمایند.

در این دوره از مسابقات 10 گانه به برگزیدگان 10 میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد.

همچنین دانشجویان علاقمند به مطالعه می توانند با شناسه @FJUTBookRC به کانال ایتای مسابقات کتابخوانی هشتبهشت بپیوندند.

نسخه الکترونیک کتاب در اپلیکیشن فیدیبو موجود است.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان تهران این مسابقه را با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشکده رویان، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می کند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا