موسیقی

«مولانا تا سایه» کاری جدید از پیروز ارجمند و کیوان رستگاری منتشر شد

آلبوم «مولانا تا سایه» به آهنگسازی پیروز ارجمند و خوانندگی کیوان رستگاری روز جمعه بیست و پنجم خرداد ماه در موزه موسیقی ایران رونمایی می شود. 

پیروز ارجمند آهنگساز، مدرس دانشگاه، مدیر کل اسبق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی که طی سال های گذشته پروژه های موسیقایی مختلفی از جمله «سفر به چزابه»، «هزارو یک شب»، «دلواپس تو نیستم»، «سرزمین مهربانی» و «خطبه خوان» را در قالب آلبوم پیش روی مخاطبان قرار داده، در توضیح این آلبوم نوشته است: «اکنون که پس از چند سال آلبوم «مولانا تا سایه» به انتشار رسیده است، راحت تر می توانم درباره احساسم از آهنگسازی و تولید این اثر بگویم. نخستین موهبت خلق این اثر، آشنایی، دوستی و همکاری با دکترکیوان رستگاری بود. او دندانپزشک، نویسنده، شاعر، خواننده و پرورش دهنده درختان و گل های زیبا است. اینها بخشی از وجوه شخصیتی و حرفه ای اوست که در همه آنها نیک انجام و متبحراست. کیوان رستگاری جستجوگراست و در پی تغییر معنایی اصولی و اخلاقی در جهان از او بسیار درس معرفت آموختم . بعدی هم مؤانست و مجالست با اشعارمولانا و ابتهاج بود که با خلق این اثر انجامید.»
مراسم رونمایی از آلبوم «مولانا تا سایه» که انتشار آن توسط مجموعه «نشرجوان» انجام شده ،ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه بیست و پنجم خرداد ماه در موزه موسیقی ایران برگزار می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا