سیاست

نبویان: اقدام اشتباه رژیم صهیونیستی با پاسخ محکم و قاطع ایران مواجه می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست خبری فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه – ۱۰ مهرماه با حضور حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده تهران، عباس گلرو نماینده سمنان، روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز و مرتضی محمودی نماینده تهران به عنوان اعضای این فراکسیون در حاشیه صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام نبویان در این نشست ضمن تسلیت حادثه‌ طبس و محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: امروز وضعیت علیه رژیم صهیونیستی است و این رژیم بعد از شکست در غزه به ترور رو آورده است.

وی با تاکید بر استمرار جبهه مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار کرد: اگر مقابل استکبار ایستادگی کنیم دشمن عقب خواهد رفت و این سنت الهی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، راه شکست دشمنان ایران را ایستادگی دانست و گفت: دشمن اعلام کرده نیروهای مقاومت باید نابود شوند. البته آمریکا و رژیم صهیونیستی به سراغ ایران نیز خواهند آمد، برای تامین منافع ایران باید به کمک حزب‌الله لبنان و یاری بازوان جبهه‌ مقاومت بشتابیم و دلیل تشکیل فراکسیون مقاومت نیز همین است.

نبویان از تشکیل اتحادیه فراکسیون مقاومت مجالس کشورها خبر داد و گفت: هدف از کشورهای مقاومت فقط کشورهای اسلامی نیست و هر کشوری که در برابر ظلم ایستادگی می‌کند کشور مقاومت است.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی برای امنیت خود باید پاسخ می‌دهد، تصریح کرد: باید آسیب‌ها را کمتر کنیم، اگر بزنیم می‌زند نزنیم هم می‌زند.پاسخ ایران قطعی است، اما باید آسیب‌ها شناسایی شود و برای کاهش آسیب‌ها به دنبال جمع‌آوری نظرات کارشناسان هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره‌ به پاسخ ایران به ترور اسماعیل هنیه، یادآور شد: رژیم صهیونیستی به‌دنبال ایران است و به وضوح این موضوع را مطرح کرد از این رو باید سطح آسیب پذیری را کاهش دهیم.

نبویان گفت: اگر رژیم صهیونیستی عملیات زمینی به لبنان را آغاز کند حتما شکست خواهد خورد، چون ظالم رفتنی است.

ادامه دارد…

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا