کتاب و ادبیات

نتایج پیمایش ۳۶۰ درجه از ذی‌نفعان سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد

تهران- ایرنا- نتایج نظرسنجی جامع «سی و پنجمین نمایشگاه در آینه» با هدف ارائه میراث دانشی از تجربیات و بازخوردهای ذینفعان سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نتایج نظرسنجی جامع «سی و پنجمین نمایشگاه در آینه» با هدف تحلیل بازخوردهای ذینفعان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور هر ساله پذیرای طیف وسیعی از مردم با نیازهای مختلف است و از سوی دیگر زیر ذره بین نخبگان و سیاست گذاران قرار می گیرد. انتشار نتایج این نظرسنجی با هدف شناسایی دقیق نقاط قوت و ضعف و مستندسازی تجربیات گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت این رویداد مهم فرهنگی است.

طرح نظرسنجی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت گسترده و با نظرسنجی از گروه های مختلف ذینفع اعم از بازدیدکنندگان حضوری، مخاطبان مجازی، غرفه داران و ناشران حضوری و مجازی و کتابفروشان مجازی انجام شد. این نتایج در قالب 9 جزوه جامع تهیه و منتشر شده است که در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار گرفته است.

این نظرسنجی برای اولین بار به صورت جامع از سه گروه اصلی ذینفعان نمایشگاه اعم از بازدیدکنندگان، تامین کنندگان و فروشندگان و مجریان و برگزارکنندگان انجام شد و از نتایج آن به عنوان میراث دانشی برای بهبود آینده این مهم استفاده خواهد شد. رویداد فرهنگی

علاقه مندان می توانند نتایج این نظرسنجی را مطالعه کرده و جزوات آن را دریافت کنند آدرس رجوع شود

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا