موسیقی

نخستین جشنواره ملی موسیقی خلاق در ایران برگزار می شود



به گزارش هنرآنلاین، 9 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است که از 31 تا 24 دی ماه 1403 برگزار می شود.

این جشنواره با هدف کشف استعدادها و شاخص های ویژه در شاخه های موسیقی فاخر کشور، تقدیر از هنرمندان خلاق کشور در عرصه موسیقی، تشویق سایر هنرمندان به نوآوری در این هنر اصیل، آشنایی جوانان با موسیقی سنتی و سنتی کشور، برای کشف و ضبط ویژگی های مختلف موسیقی. ترغیب و آشنایی هنرمندان با مسئولیت اجتماعی خود در عرصه هنر، شناساندن هنر اصیل موسیقی به عموم جامعه و تلاش برای جایگزینی آن با تهاجم فرهنگی، پاسداری از موسیقی ناب تعزیه و آیینی و حذف ملودی های وارداتی در این عرصه. ، تلاش برای نهادینه کردن تفکر. تحقیق و پژوهش موسیقی و نوآوری و خلاقیت در هنرمندان، کمک به ارتقای صنعت موسیقی و…

جشنواره در بخش رقابتی دارای محورهای آفرینش، پژوهش، آموزش، صنعت با موضوعات موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، موسیقی آیینی و مذهبی، کلاسیک، تلفیقی، پاپ و موسیقی کودک و نوجوان و در کنار و بخش غیر رقابتی، شامل اجرای صحنه ای ویژه توسط پیشکسوتان معتبر می باشد. در زمینه های موسیقی، شعر و شب های موسیقی کشور خواهرشهرستان شاهین شهر خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اثر به سایت جشنواره به آدرس: music.shahinshahr.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 09134195463 دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا