سیاست

نماینده مجلس: شادگان نیازمند ارتقای زیرساخت‌های خدمات درمانی است

هاشم خنفری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای سطح خدمات سلامت بهداشت و درمان شهرستان شادگان به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان مطرح است که به منظور توسعه این زیرساخت‌ها پیگیری های جدی در دستور کار است.

وی اظهارکرد: اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل، تجهیز و افتتاح مرکز جامع سلامت شماره یک شبانه‌روزی شهرستان شادگان در سال جاری به مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال، تامین منابع مالی برای تکمیل ساختمان مجتمع آموزش عالی سلامت آموزشگاه بهورزی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال و تامین منابع مالی برای تکمیل دانشکده پرستاری به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از جمله مواردی است پیگیری های آن از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی صدور مجوز چارت تشکیلات سازمانی دانشکده پرستاری این شهرستان در سال جاری را ضروری دانست و گفت: پذیرش ۳۰ دانشجوی کارشناسی پرستاری زن و مرد و اختصاص سهمیه بومی محلی از سازمان سنجش در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۴ از دیگر مطالبات مردم این شهرستان است که انتظار می‌رود با همکاری وزارت بهداشت محقق شود.

پیگیری برای شبانه‌روزی کردن مرکز جامع سلامت شهر دارخوین

خنفری تصریح کرد: اخذ مجوز شبانه‌روزی کردن مرکز جامع سلامت شهر دارخوین و تامین نیروی انسانی چارت مصوب برای خدمت‌رسانی به مردم منطقه و اختصاص چهار دستگاه آمبولانس یا تأمین منابع مالی برای نوسازی آمبولانس‌ها را از موضوعات مهم در این منطقه هستند که باید مورد توجه وزارت بهداشت قرار گیرد.

ضرورت راه اندازی بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان

وی بر ضرورت صدور مجوز احداث بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان و تامین ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این امر تاکید کرد و گفت: همچنین تامین ۱۸ میلیارد ریال برای خرید وسایل سرمایشی این بیمارستان و حل مشکل فارغ‌التحصیلان اولین دوره بهیاری برای جذب بصورت پیام آور در واحدهای بهداشتی درمانی شهرستان شادگان از وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه‌نگاری‌های انجام شده برای تحقق این مطالبات از طریق وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار امیدواری کرد مطالبات این حوزه محقق و شاهد توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه باشیم.

بر اساس این گزارش، شهرستان‌ شادگان از جمله شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا