سیاست

نماینده مجلس : نگاه رییس جمهور به دفاع از مقاومت و محکومیت اسراییل قابل تقدیر است

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر ،شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی با توجه محورهای مطرح شده از جانب رییس جمهور در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اطهار کرد: با توجه به مواضع آقای پزشکیان قبل و بعد از انتخابات و دفاع از وزرای کابینه و سخنان وی در محضر مقام معظم رهبری باید گفت: نگاه رییس جمهور ‌به دفاع از خون شهدا، مقاومت و فلسطین و محکومیت اسراییل در جنایات انجام شده اخیر در لبنان و فلسطین قابل تقدیر است.

وی افزود : جهانیان باید بدانند که ایران تا پای جان بر اعتقاد خود باقی خواهند ماند و اسراییل این مفسد فی الارض نه تنها در چشم ایران بلکه در چشم جهانیان خوار شده و چهره ی واقعی خود را نشان داده است.

نماینده مردم تهران افزود: این غده ی سرطانی دیگر جایگاهی در چشم جهانیان ندارد، و مورد هجوم همه ی عدالت طلبان جهان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: انتظار هم‌ همین‌ بود که رییس جمهور در این گونه مسائل حساس و ماموریت های مهم همسو با مواضع انقلاب اسلامی و قدرت مقاومت در جهان باشد و آمریکا را شیطان بزرگ بداند و به تعبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اسرائیل را غده سرطانی بداند که باید از روی کره ی زمین محو شد.

رحماندوست افزود: با توجه به روحیه و سلامت نفسی که در آقای پزشکیان دیده ایم توقع داریم به عنوان رییس جمهور ،با بینش سیاسی و تحقیقی قویتری به جریان برجام و fatf نگاه کنند و بدانند که در تجربه های گذشته ثابت شده که ما از دشمن خیری نخواهیم دید.

رحماندوست ادامه داد: ما سرسوزنی اجازه نگاه از بالای غرب به کشور اسلامیمان را نخواهیم داد، این عزت دینی و مقاومتی از همه تجهیزات و سلاح و توانمندی غرب بالاتر است و در موضع برابر باید بدانند که اگر تحریمی انجام می دهند، با تدابیر و نفوذ معنوی ایران در سطح منطقه و جهان با شکست مواجه خواهند شد.

این نماینده مجلس در پایان از رییس جمهور خواست که در موضع گیری های سیاسی و جهانی به رهنمود های رهبر انقلاب توجه ویژه داشته باشند، که ایشان رهبر مقاومت جهان هستند و مقاومت پیروز میدان جنگ میان خیر و شر است.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران و نمایندگان کشورهای جهان سخنرانی کرد و « صدای مردم ایران و صدای حق‌طلبی و عدالت‌خواهی» از تریبون این نهاد بین‌المللی شد.

سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نخستین حضور دکتر پزشکیان در این نهاد بین‌المللی است که با بیان دیدگاه‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران همچنان که در بدو ورود به نیویورک تاکید کرد که پیام ایران برای جهان صلح و امنیت است.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا