موسیقی

«نوروز ۶۲» از سوی «سال‌نوا» به حسین علیزاده تقدیم شد/ انتشار به صورت بین‌المللی



به گزارش هنرآنلاین، علی جعفری پویان، نوازنده ویولن و بنیانگذار «سالنوای موسیقی ایران» گفت: پس از تأیید و موافقت استاد حسین علیزاده، در حال آماده سازی و برنامه ریزی برای انتشار رسمی نوروز 62 هستیم که در تاریخ 1396/06/1390 می باشد. به مناسبت هفتاد و سومین سالگرد تولد این استاد گرانقدر با همکاری و مشارکت دوستان هنرمندم و با تشکر از همکاری مستمر استاد حسین علیزاده به عنوان هدیه صوتی از سوی «سالنوا» تهیه و تقدیم ایشان گردیده است. “سالنوا”.

مدیر هنری «سالنوا» در ادامه بیان کرد: اوایل مردادماه امسال امیر اسلامی یکی از بهترین آهنگسازان کشور که در خارج از ایران زندگی می کند طی تماسی پیشنهاد ضبط این قطعه را داد. «نوروز 62» بازآفرینی با نگاهی نو از آهنگسازی استاد حسین علیزاده است که در سال 1362 توسط وی آهنگسازی و اجرا شد که در قالبی جدید برای تار، تمبک و ارکستر زهی توسط امیر اسلامی تنظیم شد.

نوروز 2

وی در ادامه تاکید کرد: ما همیشه به دنبال فرصتی برای قدردانی از زحمات مختلف حسین علیزاده برای موسیقی ایرانی هستیم و خوشحالم که بعد از سال 2018 برای دومین بار قطعه “یک لیوان” را به مناسبت این روز به او تقدیم کردیم. شصت و نهمین زادروز این استاد گرانقدر. این فرصت را پیدا کردیم تا با اثری دیگر از او تقدیر کنیم. «نوروز 62» تا چند روز آینده توسط نشر «مولوی» در فضاهای شنیداری بین المللی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

این هنرمند بیان کرد: همچنین روز چهارشنبه 10 مردادماه در استودیو «شهر صدا» با حضور نوازندگان، صدابرداران و سایر عوامل صدابرداری، موسیقی این قطعه موسیقی به استاد حسین علیزاده تقدیم شد. معرفی این اثر موسیقایی از طریق «سالنوا» انجام شد که برای همه ما خوشحال کننده بود چرا که همواره سعی کرده ایم «سالنوا» را به عنوان پایگاهی اصیل و رسمی برای تجلیل و قدردانی از نوازندگان ارزشمند کشورمان تبدیل کنیم.

نوروز 3

عوامل هنری این اثر عبارتند از: تار شوروش رعنایی، حمید قنبری تمبک، علی جعفری پویان ویولا و ویولن اول و دوم، نگار نوراد ویولن سل، عادل اصغرزاده کنترباس، احمد میر معصومی (استودیو آهنگسازان موسیقی) صدابرداری زهی و ارکستر زهی، حسن. خدای نیا (استودیو پاییز) ضبط تمبک، میکس و مسترینگ حامی حقیقی، گرافیک و تصویر فرید حامدی، عکاس کامبیز باقری و مدیر رسانه غزاله سعادتی.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا