فیلم و سریال

نگاهی به کاراکتر “ابی” در فصل دوم سریال The Last of Us

اولین تیزر فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO منتشر شد که به طرفداران نگاهی اجمالی به کیتلین دیور در نقش ابی اندرسون می دهد.

گزارش کردن تنهااین پیش‌نمایش در یک سری تیزر برای برنامه‌های HBO و Max به نمایش درآمده است که برای فصل جدید، که قرار است در سال 2025 پخش شود، هیجان‌انگیز است.

به گزارش یوروگیمر، کیتلین دیور که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های «Booksmart» و «Nobody's Gonna Save You» شناخته می‌شود، قبلاً یکی از گزینه‌های محبوب برای بازی در نقش الی بود. با این حال، انتخاب او به عنوان ابی، شخصیتی با تفاوت های فیزیکی قابل توجه با الی در بازی ویدیویی، بسیاری را شگفت زده کرد.

در تیزر کوتاه، ابی دیده می‌شود که در برف از جمعی از افراد آلوده فرار می‌کند، صحنه‌ای که یادآور لحظه‌ی محوری در The Last of Us Part II است.

اولین تیزر از فصل دوم سریال The Last of Us از شبکه HBO منتشر شد

لورا بیلی که در ابتدا صداپیشگی ابی را بر عهده داشت، از بازی در نقش دیور ابراز هیجان کرد. سازندگان سریال تایید کرده اند که بازی دوم در چندین فصل اقتباس می شود و این نشان می دهد که نقش دیور پس از فصل دوم نیز ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این تیزر، HBO اعلام کرد که فصل دوم شامل هفت قسمت خواهد بود که دو قسمت کمتر از فصل اول است. این تنظیمات زمینه را برای فصل‌های احتمالی آینده آماده می‌کند، زیرا سازندگان قصد دارند عمیق‌تر در مواد گسترده بازی‌ها کاوش کنند.

منبع: سایت خبری تک‌ناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا