موسیقی

همای و مستان شور را به تالار وحدت آوردند

کنسرت Mastan و Flight در روز چهارشنبه ۲۱ فوریه در جشنواره موسیقی FAJR در سالن Vahdat برگزار شد. هومای در ابتدا این کنسرت را به رضا فیازی ، یک هنرمند مشهور سینمایی و تئاتر ، که در خط اول بود ، ارائه کرد.

یکی از ویژگی های بارز کنسرت های پرواز Homay ، بیان عاطفی و عاطفی او است که در هر اجرا احساسات عمیق و صمیمی را به مخاطبان می بخشد.

در کنسرت های خود ، او معمولاً از انواع ابزارهای ایرانی مانند تار ، سانتور و داف استفاده می کند که باعث غنی سازی موسیقی می شود ، این بار در کنسرت شب گذشته ، ترکیبی چهار نفره از نوازندگان از جمله داف ، سانتور ، نی ، تار ، ویولن ، تار و او یک تونباک داشت که موسیقی صدا و سیما را در تالار وهدات ساخته بود ، به خصوص که ویولن نوا با بخیه سنتی ایرانی به حجم صدا اضافه شده بود.

پرواز خواننده و نوازنده هومای ، سعید فهیمی ، نای ، شهین خان محمدی ویلن ، آزاد میرزاپور و محمد ریز اسکانداری ، تار ، محمود نوزاری ، سانتور ، تونباک پارنیا و اسفندیار شاهمیر دام.

کنسرت های پرواز Homay دارای ویژگی های ویژه ای هستند که آن را از سایر کنسرت ها متمایز می کند. پرواز هومای به آهنگ ها و سبک های سنتی ایرانی احترام می گذارد و سعی می کند این میراث فرهنگی را زنده نگه دارد و این در کنسرت او مشهود است. او اجراهای مختلفی از اشعار کلاسیک و همچنین آثار جدید را اجرا کرد. شعرهایی که او در کنسرت خود می خواند ، معمولاً عمیق و فلسفی است که بیشتر او نوشت.

هومای در کنسرت های خود با مخاطب ارتباط خوبی برقرار می کند و فضایی دوستانه و صمیمی ایجاد می کند. عملکرد دیشب پر از انرژی و هیجان بود که یک تجربه به یاد ماندنی را برای مخاطب ایجاد کرد. این ویژگی ها کنسرت های پرواز Homay را به یک تجربه منحصر به فرد و دلپذیر برای علاقه مندان به موسیقی سنتی ایران تبدیل می کند.

این شب ، هومای قطعات “خانم بد” ، “جهان چیست” و “نان و دندان” را خواند ، و سپس وقتی هومای از مخاطبان خود خواست تا پایان آهنگ را بخواند ، با بسیاری از قطعات درخواست شده روبرو شد.

Homay و Mastan به سالن وحدت آورده شدند

سپس ، “بوی شراب” و “چرا Sino” قطعه ای را اجرا کرد که سالن سالن را تقویت می کند ، اما گفت: “من نمی دانم مخاطب اینجا به نفع گروه Mastan است؟” که آنها نوا را ایجاد نمی کنند.

در وسط اجرای “خسته” ، طلبی با نگاهی ویژه به شبانه MASTAN به Homay Homay و صدای “من خسته ام و آزار و اذیت ندارم ، حتی اگر من و نه …” در سالن Wahdat پیچیده شد.

آهنگ بعدی “Give” جایی بود که مخاطبان در سالن با همای همراه بودند. او به شما پیروی می کند ، ای که از نظر شما خفته و خفته ، راز چشمان شما ، گویا در راز چشمان شما پنهان است ، خدا پنهان است … ، این سرگردان شما خسته است.

قطعه بعدی “دیوانه” بود که در سالن پیچیده شد ، با صدای شما ، پریشانی و پریشانی و با خدا در مخاطبان دیوانه در سالن به پایان رسید.

یکی از مخاطبان این سالن خواستار آهنگ “دو اختلاف دیوانه” شد ، که هومای به او گفت ، “این باید دومین دیوانه ای باشد که بخواند” ، همان مخاطبان گفت: “من یک دیوانه دوم هستم ، خوانده ام!”

“دو اختلاف دیوانه” هومای توسط آلیم قاسیموف خواننده آذربایجان با هم همکاری کرد. آلیم قاسیموف نبوغ موسیقی آذربایجان است و با نام مستعار East Nightingale ، که در آن او به همراه گروه موسیقی خود ، یک کنسرت مشترک با Homay و Mastan Band برگزار کردند.

اما در پایان ، هومای آهنگ “مست” و “شیشه زندگی او” را خواند و سپس از مخاطبان خود در سالن خواست تا محمد علی باهمانی را کف کنند.

Homay و Mastan به سالن وحدت آورده شدند

همچنین ، مخاطبان همچنان به تشویق “ماندن برای قلب شکسته من” ، که عبدالجبر کاکای است ، ادامه می دهند.

در مرحله بعد ، آهنگ پرشور “Done Fash” برای روشن کردن مخاطبان تلفن همراه خود در سالن اجرا شد تا تلفن های همراه خود را روشن کنند تا یک آهنگ زیبا بخوانند. او سپس آهنگ “Don't Future” را با مخاطبان در سالن Vahdat اجرا کرد.

قبل از پایان ، یکی از مخاطبان در سالن ، قطعه “کد Khoda” را دارد که هومای گفت: “کد کد را در جشنواره FAJR بخوانید!” ما همچنین این آهنگ را در خارج با ترس و لرز می خوانیم ، چه رسد به اینجا.

سپس قطعه “دیوانه” در پایان کنسرت Mastan Homay ، که قدرت موسیقی دانان Santour و DAF را ایجاد کرد ، اشتیاق زیادی را در سالن Vahdat ایجاد کرد که مخاطبان را هیجان زده می کرد.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا