سیاست

وزرای پیشنهادی خارجه، اطلاعات و اقتصاد افراد توانمندی هستند

احمد فاطمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی برنامه‌های خوبی را در حوزه اقتصادی از جمله در حوزه کاهش تورم به نمایندگان ارائه کرد و او را با توجه به برنامه هایش فردی توانمند می بینم.

وی افزود: آقای خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در دوران وزارتش در دولت سیزدهم کارنامه موفقی داشته و می تواند با تکیه بر این سابقه روشن و توانمندی ای که دارد برای وزارت اطلاعات در دولت چهاردهم فرد موفقی باشد.

فاطمی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی امور خارجه نیز برنامه خوبی در حوزه توسعه دیپلماسی اقتصادی و توسعه روابط با همسایگان و جذب سرمایه گذاری داشت و برنامه های کاری خود را خود را در ذیل برنامه هفتم توسعه تدوین و به مجلس ارائه کرده است.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: پیاده سازی سیاست‌های درست اقتصادی در جهت رشد در این حوزه توسط وزارت اقتصاد، جذب سرمایه گذاری خارجی و همچنین زمینه سازی برای صادرات و تسهیل امور در این حوزه توسط وزارت امور خارجه و ایجاد امنیت اقتصادی پایدار در حوزه مسائل اقتصادی توسط وزارت اطلاعات می تواند به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک قابل توجهی کند.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا