فیلم و سریال

پایان غیرمنتظره فصل سوم سریال Mandalorian

 

زمان پخش فصل 3 Mandalorian به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده است و احتمالاً طرفدارانی را که امیدوار به پایانی صخره ای هستند ناامید کند.

گزارش کردن تکناکبه گفته این کاربر توییتر کیفیت HD رمزنگاری شده، قسمت هشتم و پایانی فصل سوم The Mandalorian که هنوز به طور کامل فاش نشده است، 38 دقیقه و 56 ثانیه است.

این کاربر سابقه درخشانی در گزارش دقیق زمان پخش برنامه دارد، بنابراین به نظر می رسد می توان روی حدس و گمان این کاربر حساب کرد. طرفداران «جنگ ستارگان» در آمریکای شمالی می‌توانند این سریال را در روز چهارشنبه، ۱۹ آوریل، ساعت ۱۲ صبح به وقت ظهر/۶ بامداد به وقت شرقی/۱ بامداد در دیزنی پلاس تماشا کنند. برای کسانی که در انگلستان و استرالیا (سیدنی) زندگی می کنند، ساعت پخش 8 صبح و تکرار آن ساعت 14 است.

بازیگران و عوامل سریال Mandalorian کم کم در مورد پایان فصل سوم این سریال صحبت می کنند. حتی دیو فیلونی، که تهیه کننده اجرایی سریال است، قبلاً اعتراف کرده بود که این سریال برای طرفداران “خیلی برای فکر کردن” باقی خواهد گذاشت.

برندان وین، یکی از بدلکاران سریال، وقتی اشاره کرد که ممکن است پایان خوشی برای قهرمان داستان، دین جارین، با بازی پدرو پاسکال و گروگو، وجود نداشته باشد، انتظارات را برای فینال فصل سوم ماندالوریان افزایش داد. وین که اغلب به جای پاسکال در صحنه فیلمبرداری می ایستد و نقش بدلکار او را بازی می کند، در یک استوری اینستاگرام نوشت که فصل سوم اوج “می تواند بسیار دردناک باشد.” در همان زمان، وین گفت که “نمی‌توانم صبر کنم” تا تماشاگران فینال را ببینند. فصل را تماشا کن

بسیاری از طرفداران پیش از این نگران سرنوشت دین جارین بودند که او توسط شکارچی جایزه قهرمان، موف گیدئون (جانکارلو اسپوزیتو) و نیروهایش در فصل 7 قسمت 23، “جاسوسان” دستگیر شد. اسپوزیتو تایید کرده است که اسارت جارین بخشی از نقشه بسیار بزرگتر موف گیدئون برای سرنگونی جمهوری جدید است. اسپوزیتو گفت، جارین زمان زیادی برای فکر کردن و یافتن راه جدیدی برای پیشبرد امور داشته است. ما می دانیم که او فرار می کند و قطعاً فرصتی برای شروع دوباره خواهد داشت.

منبع: سایت خبری تک‌ناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا