کتاب و ادبیات

پایان ماموریت شهید رئیسی، منتخب کتابخوانی دانشجویان شد

تهران- ایرنا- معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان تهران همزمان با آغاز هفته دولت از کتاب پایان رسالت با 140 داستان تنظیم شده از ابتدای ولادت آیت الله رئیسی تا آن زمان خبر داد. شهادت ایشان به عنوان کتاب برگزیده هشتبهشت برای دانش آموزان و علاقه مندان به کتاب.

به گزارش اداره علم و آموزش ایرنا از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب پایان ماموریت به فراز و نشیب های زندگی آیت الله رئیسی می پردازد و زوایای زندگی ایشان را از زبان خودشان روایت می کند.

این اثر داستانی در 200 صفحه و هفت فصل از بخش اول تا 135 قبل از سقوط هلیکوپتر به زبان اول شخص و 5 بخش آخر که مربوط به شب تاریخی انتظار ایرانی بود منتشر شده است. مردم، به صورت سوم شخص روایت شدند.

آزمون این مسابقه کتابخوانی روز چهارشنبه 28 شهریور 1403 از ساعت 9 الی 24 از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir به صورت آنلاین برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات ۲۰ میلیونی به برگزیدگان ۲۰ میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد و دانش آموزان و علاقمندان به کتابخوانی می توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران مراجعه کنند.

علاقه مندان می توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب به لینک مراجعه و سپس با دانلود اپلیکیشن پاتوق کتاب از طریق لینک و برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه کتاب بپردازند و با آیدی @ به کانال مسابقه کتابخوانی در پیام رسان تلگرام و آیتا بپیوندند. فرهنگی جوت.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان تهران این مسابقه را با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشکده رویان، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می کند. شرکت در این رویداد فرهنگی برای عموم آزاد است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا