کتاب و ادبیات

پرسش‌های پرتکرار دانشجویان کتاب شد

تهران- ایرنا- کتاب «پرسش دانشجو (پاسخ تفصیلی 50 سؤال متداول)» با موضوع اسلام – پرسش و پاسخ تالیف اباذر کافی موسوی منتشر شد.

به گزارش گروه علم و معارف ایرنا، چاپ اول کتاب «پرسش دانشجویی (پاسخ تفصیلی 50 سؤال متداول)» با شمارگان 500 نسخه و 207 صفحه زیر نظر انتشارات جهاد دانشگاهی قم منتشر شده است.

در بخشی از این اثر می خوانیم:

پرسشگری یکی از مهم ترین راه های یادگیری و کسب دانش است و آغازی برای ورود به عرصه های جدید دانش و مقدمه ای برای روشن شدن زوایای تاریک ذهن است. کسی که نمی داند باید بخواهد که از ظلمت جهل رهایی یابد. هر چه سوالات متنوع تر و بیشتر باشد، یادگیری فرد عمیق تر خواهد بود.
در طول بیست سال سابقه تدریس، با سوالاتی از سوی دانشجویان مواجه شدم که برخی از آنها عمیق و ریشه ای بود و برای یافتن پاسخی مناسب و روشنگر مجبور شدم از منابع بسیاری استفاده کنم. دانشجو پس از توضیح مطالب مستند راضی بود و گاه به دنبال منابع بیشتری برای تحقیق می گشت. از این رو سعی کردیم منابع متعددی را به همراه پاسخنامه معرفی کنیم. پس از مدتی تصمیم گرفتم با رعایت سادگی بیان و استدلال مجموعه ای از این پرسش ها و پاسخ ها را جمع آوری کنم و در اختیار اساتید و دانشجویان جویای تفاهم قرار دهم. مجموعه 50 سوال حاضر اولین مقاله در این زمینه است و به نظر می رسد پاسخ 500 سوال نیز به همین صورت قابل ارائه باشد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا