کتاب و ادبیات

«چگونه متحول شویم؟» در کتاب‌فروشی‌ها

تهران – ایرنا – نویسنده در کتاب “چگونه متحول شویم؟” موانع کلیدی را برای تغییر معرفی می کند و استراتژی های خاصی را ارائه می دهد که مخاطب می تواند برای مقابله با هر مانع از آن استفاده کند.

به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، در کتاب «چگونه متحول شویم؟ علم تغییر از آن چیزی که هستی به آنچه می خواهی باشی. کیتی میلکمن این آموزش مهندسی خود را با بینش هایی از اقتصاد رفتاری ترکیب می کند و شما را برای تغییر با معرفی هفت مانع کلیدی برای تغییر آماده می کند. در این کتاب، میلکمن موانع کلیدی برای تغییر را شناسایی می کند و استراتژی های خاصی را ارائه می دهد که خوانندگان می توانند برای غلبه بر هر مانعی از آنها استفاده کنند.

این کتاب با تکیه بر تحقیقات علمی و حرفه‌ای میلکمن و آثار دوستان دانشمند مشهور جهان، روش‌های راهبردی و عملی برای شناسایی و غلبه بر موانع رایج تغییر مانند تکانشگری، تعلل و فراموشی را با خواننده به اشتراک می‌گذارد.

میلکمن دانشمند رفتارشناسی و استاد دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. او با ده ها سازمان برای ایجاد تغییرات مثبت کار کرده و با آنها مشورت کرده است، از جمله گوگل، وزارت دفاع ایالات متحده، صلیب سرخ آمریکا، و مورنینگ استار.

این کتاب با عنوان اصلی How to Change: The Science of Getting from Where You are to Where You Want to Be در ۲۷۲ صفحه و در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است.

جلد اصلی کتاب

بخشی از متن کتاب

دن و کلاوس آزمایش خود را با نود و نه دانش آموز آغاز کردند. این دانش آموزان یک کلاس چهار هفته ای با دان داشتند. برای گذراندن این دوره، هر دانشجو باید سه مقاله کوتاه می نوشت. دن به نیمی از دانش آموزان گفت که اوراق خود را به موقع تحویل دهند. آنها باید هر یک از مقالات را در طول ترم و در سه زمان مشخص می نوشتند و ارائه می کردند. از طرفی به نیمی دیگر از دانش آموزان فرصت استثنایی داد. او به آنها گفت که می توانند هر سه برگه را در روز آخر کلاس تحویل دهند. البته، آنها می توانند تاریخ خود را تعیین کنند و اگر می خواستند، اوراق را زودتر تحویل دهند. اما اگر تاریخ‌هایی را که مشخص کرده بودند از دست می‌دادند، دن به ازای هر روزی که دیر می‌آمد، مقدار مشخصی از امتیاز آنها را کم می‌کرد.

درست مانند حساب‌های سپرده بلندمدت بانکی در بانک سبز فیلیپین، تعیین داوطلبانه تاریخ و مشمول جریمه تأخیر در پرداخت یکی از اصول اساسی تئوری اقتصادی است. این اصل بیان می کند که مردم همیشه آزادی بیشتر را به محدودیت های بیشتر ترجیح می دهند. همین اصل باعث می شود که بلیط های پروازی که می توانید تاریخ انتخابی خود را تغییر دهید بسیار گرانتر از سایر بلیط ها باشد، به همین دلیل است که غذاهای رستوران هایی که بوفه های منوی باز دارند، نسبت به رستوران های دیگر گرانتر است. به همین دلیل سود حساب های سپرده با تاریخ برداشت مشخص شده از سوی بانک از سود حساب های سپرده ای که هر لحظه می توانید از آن ها برداشت کنید، بیشتر است.

با این حال، دن آزادی را از شاگردانش می گرفت و از آنها می خواست بیشتر بپردازند. از دیدگاه اقتصاددانان سنتی، دانشجویان باید پیشنهاد دن را رد می‌کردند و هر زمان که می‌خواستند، مقاله را تحویل می‌دادند. به این ترتیب می توانستند زمان بیشتری را به تکالیف کلاس های دیگر اختصاص دهند و جریمه ای پرداخت نکنند. (صفحات 76 و 77)

کتاب چگونه تبدیل کنیم؟ نوشته شده است کیتی میلکمن و ترجمه فاطمه حقمرادی و نرگس حق مرادی در سال 1402 توسط انتشارات دکسا در 220 صفحه در قطع رقعی با شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا