کتاب و ادبیات

کارت شرکت در آزمون سامفا ۲۷ شهریور منتشر می‌شود/ آزمون ۳۰ شهریور

تهران – ایرنا – کارت شرکت در سیزدهمین آزمون استاندارد مهارت فارسی (به اختصار سامفا) از سه شنبه هفته آینده (7 شهریور ماه) در دسترس است و این آزمون روز جمعه (9 شهریور) در 3 شهر کشور برگزار می شود. صبح) و در کشورهای قزاقستان. ارمنستان و عراق (صبح و عصر) برگزار می شود.

گزارش کردن معاونت علمی و آموزشی ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور کارت شرکت در آزمون متقاضیان به همراه برگه راهنمای شرکت در آزمون از سه شنبه 27 شهریور لغایت پنجشنبه 29 شهریور جهت مشاهده و چاپ در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش کشور. سامانه آموزشی کشور به آدرس www.sanjesh.org خواهد بود.

داوطلبان جهت پرینت کارت شرکت در آزمون در تاریخ تعیین شده به شرح فوق و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام (16 رقمی) به درگاه اطلاع رسانی مراجعه نمایند. و شماره پاسپورت، یک کپی چاپ کنید. از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنید.

همچنین سیزدهمین آزمون سمفا (دانشگاهی) در روز جمعه 30 شهریور 1403 مصادف با 20 شهریور 1393 و 16 ربیع الاول 1446 در داخل کشور و در شهرهای تهران، همدان، مشهد برگزار می شود. (فقط در نوبت صبح) و خارج از کشور قزاقستان (آلماتی)، ارمنستان (ایروان) و عراق (در شهرهای نجف اشرف، بصره و سلیمانیه) (در شیفت صبح و بعدازظهر) برگزار می شود.

کارت شرکت در آزمون متقاضیان آزمون مذکور بر اساس مندرجات بند «الف» این اطلاعیه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور قرار می گیرد. پس از پرینت کارت شرکت در آزمون در صورت وجود نقص احتمالی باید «با این اطلاعیه اقدام کنند آدرس محل برگزاری آزمون روی کارت شرکت در آزمون درج شده است.

این آزمون در مناطق داخل کشور به صورت الکترونیکی و در خارج از کشور به صورت کاغذی برگزار می شود. شروع آزمون در داخل کشور از ساعت 8:30 صبح و شروع آزمون از ساعت 9:00 صبح است.

شروع آزمون در رشته های خارج از کشور همزمان با اعلام به وقت ایران (9 صبح و 14 بعدازظهر) خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر، به خصوص در مورد رفع نقص کارت، این پوشه Word را بخوانید.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا