کتاب و ادبیات

یادبود چهره ماندگار ادبیات ایران/ پاسداشت استاد محمدعلی بهمنی با «سوگ استاد»

تهران – ایرنا – مراسم گرامیداشت یاد و خاطره استاد محمدعلی بهمنی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرا رسانه مرکز شعر فرهنگسرای رسانه به مناسبت درگذشت معلم محمدعلی بهمنی شاعر نام آشنای کشور مراسم ویژه ای را برای بزرگداشت این چهره برجسته ادبی و هنری با عنوان «سوگ استاد» برگزار می کند.

«سوگ استاد» نشستی فرهنگی ادبی است که با حضور جمعی از اهالی شعر، ادب و رسانه برگزار می شود و یاد و خاطره استاد بهمنی را گرامی می دارد. تجلیل از خانواده این شاعر فقید بخش مهمی از مراسم سوگواری استاد است. این مراسم فرصتی برای گردهمایی شاعران، نویسندگان، هنرمندان و فرهنگ دوستانی است که با آثار و یاد این شاعر فرهیخته پیوند عمیقی دارند.

محمدعلی بهمنیشاعر و غزل سرای سبک کشور است که ۱۸ شهریور ماه سال جاری درگذشت. مضمون عمیق شعر او که با مضامینی چون عشق، زندگی، عشق و مهربانی پیوند خورده است، بر یاد بسیاری از دوستداران فرهنگ و ادب می نشیند و آنها را زمزمه می کند.

بر اساس این گزارش مراسم بزرگداشت استاد بهمنی روز شنبه 24 شهریورماه ساعت 16 در تالار دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می شود. رضا شالبافان اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

فرهنگسرای رسانه در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.

بزرگداشت چهره ماندگار ادبیات ایران/ سوگواره استاد محمدعلی بهمنی با

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا