سیاست

۱۵ تیرماه؛ شور انتخابات ایلام را فرا گرفته است

به گزارش خبرنگار ایرنا، بررسی‌های میدانی مشارکت مردم در همان ابتدای ساعات آغاز فرایند رأی گیری، نشان از حضوری با شکوه و تماشایی دارد.

امروز در نیمه اولین ماه تابستان بسیاری‌ آمده‌اند تا جای خالی خود را در هفته پیش که در پای صندوق‌های رای حاضر نشدند و یا فرصت آنرا پیدا نکردند، مجدد پُر کنند.

یکی از شهروندان ایلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفته گذشته به کلی مایوس بودم و اصلا دوست نداشتم که در انتخابات شرکت کنم اما پس از دیدن مناظره‌ها، تصمیم گرفتم که از از این حق قانونی خود استفاده کنم.

“رضا بختی” تصریح کرد:سربلندی کشور برای مردم بسیار مهم است، من هفته قبل نتوانستم در انتخابات شرکت کنم اما از دیشب بیقرار حضور در شعبه اخذ رای بودم و اکنون که دین خودم را با دادن رای ادا کردم و از این بابت احساس آرامش و غرور می کنم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام خیال می‌کنند اگر مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند نسبت به نظام دلسرد شده‌اند اما این گونه نیست، زیرا همه مردم این سرزمین عاشق کشور و نظام و انقلاب بوده و همواره مدافع ارزش‌های اسلامی هستند.

یکی دیگر از شهروندان ایلامی که دور قبل رای نداده بود، گفت: هفته قبل نتوانستم در انتخابات شرکت کنم زیرا به دلیل کهولت سن کسی نبود مرا به پای صندوق رای ببرد، وقت پسرم دیشب فهمید رای نداده‌ام ْ امروز یک ویلچر آورد و مرا به شعبه اخذ رای آورد.

“زینب فاضلی: گفت: از اینکه امروز توانستم رای خودم را صندوق بیندازم بسیار خرسند و خوشحالم و کلی دعای خیر برای پسرم کردم که کمک کرد تا بتوانم تکلیف خودم را در برابر کشور انجام دهم.

وی ادامه داد: هرچند من پیرزنی هشتاد و هشت ساله هستم اما برای آینده فرزندانم با وجود همه مشقتی که امروز تحمل کردم با این ویلچر در پای صندوق رای حاضر شدم.

فاضلی گفت: مردم عاشق کشور و نظام هستند و باید امروز در انتخابات حضور پر شوری داشته باشند تا پشتوانه و ذخیره بزرگی برای این کشور باشد و دشمنان نتوانند خیال خام و فتنه ای برای آن داشته باشند.

یکی دیگر از جوانانی که دور قبل در انتخابات شرکت نکرده بود، گفت: امروز آمده ام در انتخابات شرکت کنم تا رای و نظر خودم را در نظام سیاسی کشور ثبت کنم.

“علیرضا باقری: تصریح کرد: بدون شک رییس جمهور یک کشور به دلیل جایگاه مهمی که در سیاست دارد بسیار اثرگذار است و امیدوارم فرد دلسوز مردم و صادق و پاکدستی رییس جمهور شود که بتواند برای امیدواری مردم به فردای بهتر کاری اساسی کند.

وی افزود: از همه افرادی که دور قبل رای نداده‌اند می خواهم که امروز در پای صندوق رای حاضر شوند و از حق قانونی خود دفاع کنند.

با امید به اینکه امروز همه افراد با احساس دین نسبت آینده کشورشان در انتخابات شرکت کنند و با هر رای خود تیری بر قلب دشمن بزنند.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا