علم و دانش

ارائه آخرین دستاوردهای نانوفلوئیدیک در دانشگاه تربیت دبیر رجایی 

تهران- ایرنا- مدرسه یک روزه آخرین دستاوردهای نانوفلوئیدیک با حضور متخصصان بین‌المللی حوزه نانوسیالی ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و میکرو،‌ هشت سخنران متخصص حوزه نانوفلوئیدیک مطالب خود را ارائه خواهند کرد که از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر، چهار سخنرانی به صورت آنلاین و چهار سخنرانی در محل کارگاه (سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه)‌ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

در نوبت صبح، تجزیه و تحلیل و شبیه‌سازی رفتار تهاجمی سلول‌های سرطانی، تشریح نظریه کلاسیک برای رفتار جریان‌های نانویی، شبیه‌سازی سه‌بُعدی غشاءهای تبادل یون پیل‌های سوختی، تشریح ویژگی‌های کربن بلک و جذابیت آن برای سامانه‌های کلوئیدی، مدل‌سازی غشاءهای عصبی برای پیش‌بینی رفتار انتقال حرارت در سامانه‌های میکروسیالی و بررسی رفتار ساختاری سامانه‌های نانوسیالی، سرفصل‌های این کارگاه خواهد بود.

در نوبت عصر نیز مباحث مرتبط با بهینه‌سازی ساختار گرافن برای استفاده در ادوات نانوسیالی و بررسی ساختاری ترکیبات دو بُعدی Mxene برای استفاده در نانوسیالی ارائه خواهد شد و در بخش پایانی، چند سخنرانی کوتاه توسط دانشجویان دوره دکتری ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد علمی به نشانی event.sru.ac.ir مراجعه کنند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا