کتاب و ادبیات

انتشار کتاب «اصول طراحی شبکه‌های توزیع محتوا» توسط جهاد دانشگاهی

تهران- ایرنا- کتاب «اصول طراحی شبکه‌­های توزیع محتوا» ویژه علاقه‌مندان به آشنایی کلی با مفهوم شبکه‌های توزیع محتوا و نحوه کارکرد، اجزای تشکیل‌دهنده آن از سوی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف منتشر شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، یکی از روش‌های کارایی توزیع محتوا به کاربران نهایی، بکارگیری شبکه توزیع/تحویل محتوا (CDN) است، بنابراین پیاده‌سازی شبکه تحویل محتوا با معماری مناسب تا حد مطلوبی می‌تواند مساله توزیع محتوا به کاربران نهایی را بهبود دهد.

هدف از نگارش این کتاب آشنایی خوانندگان و علاقه‌مندان با اصول طراحی منطقی شبکه‌های توزیع محتوا و المان‌های اساسی آن ذکر شده که در نتیجه آن، اصلی‌ترین پیمانه‌های معماری شبکه تحویل محتوا بیان شده و قابلیت‌ها و وظایف هر کدام از آنها به تفکیک، مشخص شده است.

این کتاب به نویسندگی پژمان گودرزی، دانشیار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و هادی امیری؛ دانشیار دانشگاه تهران در ۲۳ فصل تنظیم شده است.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب می‌توانند با انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف یا به نشانی اینترنتی book.ir مراجعه کنند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا