کتاب و ادبیات

یکشنبه ۱۱ شهریور؛ زمان برگزاری مراسم تشییع محمدعلی بهمنی

تهران – ایرنا – مراسم تشییع پیکر محمدعلی بهمنی فردا (20 شهریور) در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، عباس سجادیمدیر فرهنگی و سخنگوی «ستاد بزرگداشت محمدعلی بهمنی» در گفت و گو با اصحاب رسانه از برگزاری مراسم تشییع پیکر محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرا از ساعت 9 صبح روز یکشنبه یازدهم شهریور ماه خبر داد. روبروی تالار وحدت (منطقه رودکی).

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر انجمن های فرهنگی و هنری هرمزگان، اهالی فرهنگ و هنر و مدیران و مسئولان عالی رتبه استان و تایید خانواده وی، پیکر این شاعر و ترانه سرای تاثیرگذار وی که چندین دهه در بندرعباس سکونت داشت و پایه گذار رویدادهای مهم ادبی و هنری در آنجا بود، در آرامگاهی ویژه در یکی از مراکز فرهنگی آن شهر به خاک سپرده می شود.

سجادی گفت: با حمایت همه جانبه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت سایر دستگاه ها، ایشان تاکید کردند که تا چند وقت دیگر زمان و مکان دقیق دفن استاد در بندرعباس به اطلاع عموم خواهد رسید. ساعت

محمدعلی بهمنی در سال 1321 در دزفول به دنیا آمد و شامگاه نهم شهریور ماه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه مغزی درگذشت. «باغ لال»، «در بی وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود»، «این خانه واژه آتش دارد»، «شاعر شنیده می شود»، «چتر برای چیست، رویایی که خیس نمی شود» و من هنوز زنده ام و غزل «فکر کنم» از دفتر شعر اوست.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا