سیاست

سرلشکر صفوی با وزرای دولت چهاردهم دیدار کرد

به گزارش حوزه دولت ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با اسکندر مومنی وزیر کشور درخصوص متغیرها و مولفه‌های امنیت عمومی و اهمیت نگاه‌های نو در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بحث و تبادل نظر کرد.

این دو مقام عالیرتبه در این دیدار همچنین بر ضرورت آموزش مدیریت بحران برای استان‌ها و اهمیت نگاه‌های نو در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند.

سردار رحیم صفوی در این دیدار ضمن تبریک به مومنی به مناسبت انتصابش به عنوان وزیر کشور گفت: سوابق درخشان وزیر کشور دولت چهاردهم، نویدبخش موفقیت وی در مسئولیت سنگین و دارای پیچیدگی و تنوع بالای ماموریتی وزارت کشور است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا همچنین در دیدارهای جداگانه با وزرای امور خارجه، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان بر ضرورت تقویت دولت چهاردهم و تعامل سازنده نیروهای مسلح با دولت تأکید کرد.

عباس عراقچی وزیر امور خارجه، حسین سیمایی صراف وزیر علوم و محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت نیز در این دیدارها با قدردانی از حضور سرلشکر صفوی، مهمترین برنامه‌های خود برای تحقق اهداف دولت چهاردهم را اعلام کردند.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا