موسیقی

دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون در اراک آغاز شد



به گزارش هنرآنلاین، مراسم افتتاحیه این رویداد هنری با سخنرانی احسان منصور دبیر اجرایی جشنواره و مدیرکل مرکز استان مرکزی آغاز شد و سپس گروه سرود ناشنوایان اراک به اجرای برنامه پرداخت.

دبیر اجرایی دومین جشنواره سرود ملی آفرینش در این مراسم ضمن خیرمقدم به کودکان و نوجوانان حاضر در جشنواره و هیئت داوران و ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره سرود ملی در استان مرکزی و شهرستان اراک گفت: چابک سازی عرصه سرود در کشور از سال گذشته به همت کانون آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور آغاز شده و پس از سال ها دومین جشنواره سرود آفرینش آغاز شده است. آغاز شد.

منصوری افزود: در زمستان و بهار سال جاری یک هزار و 111 گروه در سطح کشور با هم به رقابت پرداختند که حاصل آن 16 گروه است که افتخار میزبانی را در استان مرکزی و شهرستان اراک داریم و استان های منتخب اجراهای خود را با اجرای برنامه اجرا می کنند. امروز عصر.”

وی با اشاره به اینکه فردا دوشنبه 28 شهریورماه مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم سرود کانون که پرچم خود را در کنار سایر دستگاه های فرهنگی به اهتزاز درآورده است، خروجی مثبتی داشته باشد. در سال های بعد شاهد پخش سرود در کشور خواهیم بود و بتوانیم یکی از خواسته های رهبری یعنی هنر خوانندگی را به خوبی اجرا کنیم.

دومین دوره جشنواره سرود ملی آفرینش کانون پرورش فکری با حضور گروه های مستقر در شهرک صنعتی اراک فرهنگ سرای شهر در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه این رویداد هنری با تلاوت قرآن توسط زهرا تلخابی قاری و حافظ قرآن شهرستان فرمهین دختر معلولی که دارای چندین معلولیت از جمله معلولیت بینایی، جسمی و حرکتی است همراه بود.

یادآور می شود، علاقه مندان می توانند گروه های سرود شرکت کننده را در پیام رسان اپلیکیشن شاد به آدرس:

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا