موسیقی

کنسرت علیرضا عصار پس از ۸۳۹ روز دوری از صحنه

برگزاری کنسرت علیرضا عصار در طول 2 شب، خبر بسیار خوبی است که در میان هیاهوی خوانندگان پاپ که در 10 ماه از سال ده ها کنسرت را تجربه می کنند، اتفاق مهمی به حساب می آید.

از این نظر مهم است که عصار تقریباً به تنها خواننده دهه 70 تبدیل شده است که در این سال ها حضور فعالی در بازار موسیقی کشور دارد. او با ارکستر بزرگش می خواند، اجرا می کند و روی صحنه می رود. عصار در کنسرت پیش رو قصد دارد تور کنسرت خود را از تهران آغاز کند و به شهرهای دیگر برود. طرفداران این خواننده به یاد دارند که عصار همیشه اشتیاق خاصی به کنسرت های پاییزی خود داشته و این بار با رفع مشکلات تور کنسرت های جدید خود را از ابتدای پاییز و از تهران آغاز می کند.

تور کنسرت با رپرتوار متفاوتی نسبت به دیگر کنسرت های این خواننده برگزار می شود و نوازندگان با توجه به وسواس خوب عصار مانند همیشه جزو بهترین های رشته خود خواهند بود.

اینکه نماینده نسل طلایی موسیقی پاپ پس از انقلاب کشور، اکنون در تلاش است تا دور جدیدی از فعالیت های خود را تمرین کند، جدا از اینکه خبر خوبی محسوب می شود، خاطرات خوش دیگری را نیز برای ما زنده می کند. . اولین آلبوم رسمی آثار یعنی سفر عشق با استقبال خیره کننده مخاطبان مواجه شد و بیش از 1 میلیون نسخه فروخت. آماری که عصار را به عنوان محبوب ترین خواننده نیمه دوم دهه 70 معرفی کرد.

عصار در سال 1361 بزرگترین رویداد در عرصه کنسرت موسیقی پاپ در تاریخ کشور را رقم زد. برگزاری 24 کنسرت در 12 شب متوالی در برج میلاد. در این کنسرت 110 نفر در قالب ارکستراسیون روی صحنه رفتند و توانستند جمعیت قابل توجهی از مخاطبان را به برج میلاد بکشانند. رکوردی خیره کننده که امروز هیچ خواننده پاپ نتوانست به آن نزدیک شود.

البته عصار مجموعه ای از اولین هاست. او اولین خواننده پاپ کشور است که در اجراهای خود میکروفن را به سمت مردم برد تا آن ها قسمت هایی از اثر را بخوانند. او اولین خواننده پاپ داخلی بود که از همان ابتدا با مردم صادقانه درباره مسائل کشور صحبت کرد و هیچ گاه تحت تاثیر هیجانات صحنه قرار نگرفت. او اولین خواننده پاپ داخلی است که در دهه 70 به آمریکا دعوت شد. بروید و فعالیت های او را در آنجا دنبال کنید و …

بلیت فروشی جدیدترین کنسرت این خواننده هنوز آغاز نشده است، اما مسلم است که عصار توانسته آهنگ هایی را منتشر کند و در برنامه هایی مانند حضور پیدا کند. طناب بازی و کنسرتینوهنر خود را به نسل های جدید که با موسیقی پاپ دهه 70 آشنایی ندارند معرفی کرد و آثار خود را به آنها معرفی کرد. بنابراین باید منتظر استقبال خوبی از دور جدید کنسرت های او باشیم. دوران جدیدی که قطعا مخاطبان نسل های مختلف را به خود جذب خواهد کرد و این بدان معناست که خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ پس از انقلاب همچنان در دوران فعالیت حرفه ای و بازار رقابتی امروز باقی خواهد ماند.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا