موسیقی

سرود هویت دینی و ملی را تقویت می‌کند



به گزارش هنرآنلاین، حامد شمکتی در این مراسم که صبح روز 28 شهریور 1403 در اراک برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه پس از پنج سال جشنواره سرود احیا شد و به بهترین شکل برگزار شد، گفت:

وی در ادامه گفت: کانون یک نهاد فعال در زمینه آموزش غیررسمی در کشور است که به یک نهاد مرجع تبدیل شده و در زمینه کتاب، شعر، انیمیشن، فیلم و … در حوزه کار فعالیت می کند. با کودکان و نوجوانان با توانایی های مربیان. .

مدیرعامل کانون تصریح کرد: می گوییم کانون یک نهاد مرجع است زیرا مکمل فعالیت های آموزشی مدارس و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و حلقه میانی حلقه های میانی آموزش و پرورش است.

وی افزود: کانون درهای خود را به روی تمامی تشکل های فعال در حوزه کودک و نوجوان گشود و همه کودکان ایران را به این جشنواره دعوت کرد زیرا به دنبال تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه های هنری، ادبی و فرهنگی است. “

شملیگی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر فعالیت جوانان و مطالبات کمی و کیفی دستاوردهای کانون و ترویج و توسعه سرود در بین جوانان تاکید کردند.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره یک هزار و 111 اثر دریافت شد و 20 هزار نفر در این گروه ها شرکت کردند، گفت: سرود فعالیت مهمی برای کنشگری است و این آمار شروع بسیار فرخنده ای برای دومین جشنواره است.

مرکز 9

مدیر کانون توجه به محتوای شعر و ساز را در تأثیرگذاری سرود بسیار مؤثر دانست و افزود: در راستای اهداف آموزشی پس از توجه به موضوع دعا تأکید می کند. توجه به کار گروهی

شمالی در پایان ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرایی از اصحاب رسانه خواست در انتشار فعالیت سرود در بین آحاد جامعه کوشا باشند.

اختتامیه دومین جشنواره ملی آواز آفرینش با عنوان «آوازهای روشن فردا» 28 شهریور در فرهنگسرای شهر صنعتی اراک برگزار شد.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا