موسیقی

ماکان آریا پارسا از اولین آلبوم رسمی خود رونمایی کرد



ماکان آریا پارسا هنرمند پرکار و توانمند کشورمان پس از ماه ها انتظار و انتشار چند تک آهنگ موفق سرانجام در سوم شهریور اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد.این آلبوم حاصل کار تیمی حرفه ای از آهنگسازان، تنظیم کنندگان و ترانه سراها است. ، نوید آغاز دوران جدیدی از فعالیت های حرفه ای این خواننده را می دهد.

ماکان آریا پارسا که پیش از این به فعالیت در زمینه های کارآفرینی، بازیگری و خلبانی شهرت داشت، با ورود به دنیای موسیقی توانست استعداد خود را در این عرصه ثابت کند. او با انتشار آلبوم جدیدش در سریال پرطرفدار «قطب شمال» در کنار بازیگرانی چون فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قیدی و… به ایفای نقش پرداخت. . ، گام مهمی در جهت تثبیت جایگاه خود به عنوان یک هنرمند توانمند برداشته است.

در این آلبوم متنوع قطعاتی با سبک های مختلف و ملودی های جذاب به گوش می رسد که هر کدام داستان خاصی را روایت می کنند. ماکان آریا پارسا با صدای گرم و گیرا و آهنگ های احساسی خود توانسته ارتباط عمیقی با مخاطب برقرار کند. همکاری با آهنگسازان و تنظیم کنندگانی چون مهدی جهانی، عماد طغرایی، هادی زینتی، بهراد شهریاری و شهراد امیدوار کیفیتی مثال زدنی به این آلبوم بخشیده است.

آهنگ های ماکان آریا پارسا

آهنگ های این آلبوم که بیشتر آنها توسط ماکان آریا پارسا و آتوسا کلانتری سروده شده اند حکایت از عمق احساسات و تجربیات شخصی این هنرمند دارد. قطعاتی چون «نفس»، «قطب کمال»، «شب تولدم»، «مژده» و «بیگناه» که پیش از این به صورت تک آهنگ منتشر شده بودند، از پرطرفدارترین قطعات این آلبوم هستند.

با توجه به استقبال گسترده از تک آهنگ های قبلی آریا پارسا و کیفیت بالای آلبوم جدید او، می توان پیش بینی کرد که این آلبوم به سرعت در بین مخاطبان موسیقی محبوب شود و به یکی از با ارزش ترین آلبوم های این خواننده تبدیل شود.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا