کتاب و ادبیات

کتاب «عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی» در میناب هرمزگان رونمایی شد

بندرعباس – ایرنا – کتاب «عنصر انقلابی و آرمان گرایی شهر مهدوی» روز یکشنبه در مراسمی با حضور مسئولان و جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگی میناب در مسجد ولیعصر این شهر رونمایی شد.

گزارش کردن ایرنااین کتاب به گفتمان مهدویت و مفهوم انقلابی گری و به قلم اشاره دارد محمدامین مؤمن با حروفچینی لیلا میرشکاری مدیر مؤسسه خط با موضوع مهدویت و آرمان شهر و انقلاب زمستان 1402 برای اولین بار با تعداد 1000 جلد به همت انتشارات «شاملو» و نشر «جبل» چاپ و منتشر شد. خانه استان هرمزگان در 127 صفحه قطع راگای به قیمت 750 هزار ریال. بوده است

پس از مقدمه این کتاب به عنصر انقلابی گری و مدینه فاضله مهدوی اشاره شده است; «سرفصل انقلاب چیست؟ ویژگی های انقلاب، تفاوت انقلاب با مفاهیم مشابه، نگاهی اجمالی به چند انقلاب بزرگ، انقلاب اسلامی ایران، مفهوم انقلابی گری، انقلابی گری، انقلاب تصاعدی و شاخص های انقلابی گری در منظر رهبری» در این اثر مورد توجه قرار گرفته است.

نویسنده با عناوین «مهدویت، حکومت جهانی و عالم موعود»، «حکومت واحد جهانی، وعده ادیان و ملل»، «آخرالزمان»، «آخرالزمان در روایت اسلامی»، «آرمان شهر»، «آرمان شهر مهدوی» ادامه می دهد. “یک مطالبه عمومی ضروری” تحقق مدینه فاضله مهدوی، “موانع تحقق مدینه فاضله مهدوی”، “صهیونیسم و ​​یهودیت افراطی”، “مردم یهود در قرآن”، “پروتکل های یهود”، “تجمع «قلوب برای مدینه فاضله»، «جامعه و مهدویت»، «خانواده و خسارات در راه» مدینه فاضله مهدوی» و «جنگ نرم با مهدویت».

کتاب

وفاداری در این کتاب به «نظریه فوکویاما»، «سبک زندگی و تحقق مدینه فاضله»، «سبک زندگی در روابط خانوادگی»، «سبک زندگی در روابط اجتماعی»، «مواد و مهدویت»، «دلایل پذیرش انحراف از سوی مردم در رأس اسلام». “، “روش معاویه در تخریب ارزش ها”، “جایگاه ایرانیان در اسلام”، “نقش ایرانیان در آینده تاریخ”، “عنصر انقلابی گری و مراحل پنج گانه تمدن”، “نظام اسلامی”. و عنصر انقلابی گری، «دولت اسلامی و عنصر انقلابی گری»، «جامعه اسلامی و عنصر انقلابی گری»، «تمدن اسلامی و عنصر انقلابی گری»، «سخنرانی پایانی»، «راه رسیدن به مقصد و اکنون ظهور» ذکر کرده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میناب در مراسم رونمایی از این کتاب که در مسجد ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد، گفت: کتاب «عنصر انقلاب و شهر ایده آل مهدوی» مزین به احادیث و آیات قرآنی است و از حسن نیت استفاده شده است. منابع و منابع است

علیرضا صبور وی ادامه داد: گفتمان مهدویت نیاز اساسی جامعه بشری به ویژه نوجوانان و جوانان است.

وی هدف از رونمایی این کتاب را گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی آثار فاخر در حوزه مهدویت و نهادینه سازی سیره ائمه معصومین (ع) در جامعه عنوان کرد.

مصطفی کریمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب به نقش نشر کتاب در جامعه اشاره کرد و گفت: کتاب زیربنای تمدن بشری است به ویژه در عصر حاضر که عصر دانش، خرد، فرهنگ و فناوری است.

محمدامین فدری در 22 شهریور 1354 در جزیره قشم به دنیا آمد.

او کارشناس ارشد اخلاق اسلامی و کارشناس جامعه شناسی است و هم اکنون در حال تحقیق در مورد کتاب دیگری با عنوان «اخلاق زنان» با تاکید بر اینکه زن محور نجات جامعه است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا