وب گردی

هزینه ثبت شرکت در سال 1403

ثبت شرکت مانند دیگر امور خدماتی هزینه هایی دارد که نیاز است، بدانید . هزینه ثبت شرکت بسته به نوع شرکت و حتی موضوعی که برای فعالیت در نظر دارید، متفاوت است .

نخستین سوالی که ممکن است افرادی که قصد تاسیس یک شرکت تجاری را دارند با آن مواجه شوند این سوال است که برای ثبت شرکت مورد نظر خود چه هزینه هایی را باید متقبل شوند ؟ به صورت کلی، هزینه های ثبت شرکت و ثبت اظهارنامه شرکت شامل موارد زیر می باشد :

  • هزینه صدور گواهی عدم سوء پیشینه : یکی از هزینه های ثبت شرکت، از جمله ثبت شرکت با مسئولیت محدود، هزینه صدور گواهی عدم سوء پیشینه می باشد . تمامی اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند . سهامداران و کسانی که نقش مدیریتی در شرکت ندارند، نیاز به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه ندارند .
  • هزینه تعیین نام شرکت : انتخاب نام شرکت، یکی از مراحل بسیار مهم در ثبت شرکت است . در حال حاضر تعیین نام شرکت به صورت اینترنتی و از طریق سایت irsherkat.ssaa.ir انجام می شود که هزینه آن 50 هزار تومان می باشد .
  • هزینه حق الثبت شرکت : هزینه ای که به عنوان حق الثبت شرکت ها دریافت می شود، مبلغ اندکی بوده و در حدود 10 هزار تومان می باشد .
  • هزینه ابطال تمبر سرمایه شرکت : ابطال تمبر سرمایه شرکت به اداره مالیات می بایست پرداخت شود .
  • هزینه پست مدارک شرکت : هزینه ارسال مدارک و پست آن به اداره ثبت شرکت ها در سال 1403 برابر با 35.600 هزار تومان می باشد .
  • هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار : هزینه چاپ آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی از 268 هزار تومان شروع می شود و هر چه تعداد کلمات آگهی افزایش یابد این میزان تعرفه نیز افزایش خواهد یافت . هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه کثیر الانتشار با توجه به روزنامه انتخاب شده متفاوت می باشد . حداقل مبلغ دریافتی 268 هزار تومان بوده و با افزایش حروف آگهی، میزان تعرفه چاپ آگهی نیز افزایش پیدا می کند .

کلام پایانی

برای دریافت اطلاعات بیش تر در مورد هزینه ثبت شرکت با کارشناسان مجرب و حرفه ای کیا ثبت تماس حاصل فرمایید .

شماره های تماس با کیا ثبت : 02188882588 – 02188888273

کیا ثبت تنها موسسه ثبتی است که برای امور ثبت شرکت و ثبت برند هزینه های پایین تری را به نسبت رقبای خود در نظر گرفته است .

برای دریافت خدمات ثبتی نیز می توانید به صورت حضوری به دفتر کیا ثبت مراجعه نمایید .

آدرس دفتر کیا ثبت : تهران – ولیعصر – بالاتر از ونک – کوچه شریفی – پلاک 55 – واحد 13

با کیا ثبت، آینده خود را ثبت کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا