کتاب و ادبیات

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های عمومی کشور:فارس در افتتاح کتابخانه‌های عمومی رکورد زد

شیراز- ایرنا- مدیرکل توسعه کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: مسئولان اداره کل کتابخانه های عمومی فارس رکورد زده اند به گونه ای که 9 باب کتابخانه عمومی را با استانداردهای آماده افتتاح کرده اند. یک دوره کمتر از چهار ماه

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر گودرزی روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های در حال افتتاح شیراز اظهار داشت: با افتتاح 9 کتابخانه در فارس تحول بزرگی در خدمات کتابخانه های عمومی به مردم این استان ایجاد می شود.

وی افزود: اگر کتابخانه‌های عمومی با خدمات متنوع و جذابیت خاصی طراحی شوند، بی‌شک مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند، همچنان که کتابخانه عمومی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، پس از طراحی و بازگشایی در اردیبهشت 1403، مورد استقبال مردم قرار گرفت. استقبال خوب مردم شیراز.” و در این مدت بیش از چهار هزار نفر به عضویت این کتابخانه درآمده اند.

گودرزی ادامه داد: در 9 باب کتابخانه جدید فارس به جزئیات توجه ویژه ای شده و خدمات مختلفی تهیه شده است.

مدیرکل توسعه کتابخانه های عمومی: فارس در افتتاح کتابخانه های عمومی رکورد زد

توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان کتابخانه های جدید فارس

وی افزود: بخش کودک این کتابخانه ها مطابق با استانداردهای کتابخانه های عمومی کشور بوده و طرح ها نهایی شده است.

مدیرکل توسعه کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام کرد: تمامی کتابخانه ها دارای قسمت ویژه کودکان و اسباب بازی های ویژه برای قسمت بازی خریداری شده است.

وی گفت: بخش جوانان و تالار علم و خلاقیت نیز از طرح‌های کتابخانه فارس است که به صورت خلاقانه برای ارائه خدمات به کاربران جوان اجرا می‌شود.

هفت کتابخانه عمومی فارس در شهرستان شیراز و 2 کتابخانه در شهرستان های داراب و فیروزآباد در مرحله تجهیز هستند و به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس به زودی افتتاح خواهند شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا