کتاب و ادبیات

برنامه‌های دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ اعلام شد

تهران – ایرنا – رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران درباره شعار این دوره از هفته علم و فناوری چاپ اعلام کرد: شعار دهمین دوره «صنعت چاپ، فناوری نوظهور و حاکمیت ارزش آفرین» خواهد بود. “؛ در این دوره 7 برنامه در 6 روز برگزار می شود.

محمد بیطرفان وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره برنامه های دهمین دوره هفته علم و فناوری چاپ توضیح داد: این برنامه ها همه ساله با نزدیک شدن به روز ملی صنعت چاپ برگزار می شد. به گونه ای که این روز جزء هفته نمی شود. اما در سال 1403 این مراسم به دلیل تعطیلات 28 صفر و شهادت امام رضا (ع) اواخر مهرماه برگزار می شود.

رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران از برگزاری دهمین دوره هفته علم و فناوری چاپ از 30 تا 7 مهرماه خبر داد و ادامه داد: این برنامه با حضور متولیان، سازمان ها، اساتید دانشگاه و … برگزار می شود. فعالان صنعت چاپ

به گفته وی شعار این دوره «صنعت چاپ، فناوری نوظهور و حاکمیت ارزش آفرین» خواهد بود.

برنامه های دهمین هفته علم و فناوری چاپ اعلام شد

محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران

درود بر Piseksutan و فعالان این حوزه

بیطرفان درباره ۷ برنامه ای که در ۶ روز برگزار می شود گفت: این برنامه ها در هفت مکان دولتی، دانشگاهی و صنعتی برگزار می شود.

رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران عناوین برنامه ها را اعلام کرد و افزود: عناوین سمینار علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، جهش تولید با مردم برای ایران، سمینار علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، تحول دیجیتال و همزیستی با هوش. فناوری های مصنوعی و نوظهور در زنجیره ارزش، سمینار تفکر علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، کنفدراسیون اتحادیه ها، سازمان ها و نهادهای متولی، سمینار تفکر علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، توسعه آموزش، خلاقیت، نوآوری و کسب و کارهای دانش بنیان، سمینار تفکر علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، هویت و بازاریابی صنایع دستی، سوغات فرهنگی و ملی، سمینار علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، استاندارد زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی، سمینار علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ، توسعه منابع انسانی آموزش کارآفرینی و تجاری سازی و برندسازی محصولات صادراتی.

به گفته وی، در حاشیه این سمینارها از Piseksutan و فعالان این حوزه با اهدای تندیس تجلیل می شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا