علم و دانش

فراخوان دریافت مقالات دومین کنفرانس خوارزمی منتشر شد

تهران- ایرنا- دومین کنفرانس بین‌المللی علم و فناوری خوارزمی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می شود و علاقه‌مندان تا ۲۲ دی فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

به گزارش گروه علمی ایرنا از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، دومین کنفرانس بین المللی علم و فناوری خوارزمی با هدف بهره‌مندی بیشتر از دستاوردهای علمی پژوهشگران و با حضور برگزیدگان تمام ادوار جشنواره‌های خوارزمی در حوزه های زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، کشاورزی، امنیت غذایی ، آب، فناوری‌های شیمیایی، مواد، متالورژی، انرژی های نو و نانوفناوری، مهندسی برق و مخابرات، مهندسی مکانیک، توسعه اقتصاد دیجیتال، محیط زیست، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی و دستاوردهای علمی جشنواره های خوارزمی برگزار می‌شود.

متقاضیان می توانند تا تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۳ از طریق وبگاه کنفرانس به نشانی ثبت نام کنند. نتایج داوری مقالات ششم بهمن اعلام می‌شود و کنفرانس روزهای ۲۸ تا ۲۹ بهمن در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا اولین کنفرانس بین‌المللی خوارزمی در سال ۱۴۰۲ همزمان با برگزاری جشنواره‌های خوارزمی با حضور برندگان خارجی و داخلی سال‌های گذشته این جشنواره و با میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران ۵ اسفند ۱۴۰۲ برگزار و طی آن ۱۷۵ عنوان مقاله در محورهای اصلی توسط ۴۶۳ پژوهشگر ارائه شد.

این اقدام با هدف ارائه دستاوردهای جشنواره‌های خوارزمی و تحلیل روندها و فناوری‌های نوظهور، طرح‌های برجسته و چشم‌انداز تحقیقاتی آینده علم و فناوری در راستای تقویت دیپلماسی علمی کشور انجام می‌شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا