سیاست

خاطره یک عمر جهاد خالصانه رهبر بزرگ حزب‌الله در تارک تاریخ آزادگان جهان جاودانه خواهد ماند

به گزارش ایرنا، در پیام سید محمود علوی آمده است: بی شک شهادت بالاترین مقامی است که خداوند متعال به بندگان خاص خود عطا می کند. بندگانی که عمری را به مجاهدت در راه خدا گذراندند و برای رهایی مظلومان در مقابل مستکبران عالم از آرامش و آسایش خویش گذشتند و جز رضایت محبوب ازلی نخواستند و خود را لایق این فوز عظیم نمودند.

خاطره یک عمر جهاد خالصانه رهبر بزرگ حزب‌الله در تارک تاریخ آزادگان جهان جاودانه خواهد ماند

وزیر اسبق اطلاعات تأکید کرد: به راستی عاقبت سید عظیم الشان مقاومت اسلامی لبنان حجه الاسلام والمسلمین حاج سید حسن نصرالله جز شهادت نبود و خداوند چنین مقدر کرده بود که این سید مجاهد نستوه را به بالاترین مقامی برساند که پیامبران و اولیاء الله به استقبالش بیایند و فرشتگان به حالش غبطه بخورند. خوشا به حال او و خوشا به حال مجاهدان راه حق. خوشا به حال سید ما که زندگیش از همان زمان که در مسیر مبارزه با پلیدترین و خبیث ترین موجودات عالم قرار گرفت لحظه به لحظه اش شهادت بود و چه زیبا و باشکوه است چنین زیستنی و چنین پرکشیدنی. خاطره یک عمر جهاد خالصانه رهبر بزرگ حزب الله لبنان در تارک تاریخ بزرگ آزادگان جهان جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

علوی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپاه اسلام شهید سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان که به فیض بزرگ و افتخار شهادت نایل آمد، شهادت اسوه و اسطوره مجاهدت و ایستادگی و مبارزه با رژیم شیطانی صهیونی شهید سید حسن نصرالله و تمامی یاران و سرداران جبهه مقاومت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم اروحنا فداه، مقام معظم رهبری و خصوصا به خانواده جلیل القدرشان و تمام رزمندگان عزیز جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفته است.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا