موسیقی

19 مهر ماه ارکستر نوای آفتاب به صحنه می‌رود



به گزارش هنرآنلاین، ارکستر نوای آفتاب اولین شب خود را در ششم مهرماه در تالار وحدت به رهبری امین سالمی اجرا کرد و در شب دوم به دلیل شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لغو شد. در لبنان و اعلام عزای عمومی در این کشور. نوزدهم مهرماه، تاریخ جدید کنسرت این گروه است که در آن برجسته ترین موسیقی فیلم های سینمای ایران و جهان اجرا می شود.

این ارکستر موسیقی فیلم ها را با 9 قطعه از قطعات اجرایی اولین کنسرت، هشت قطعه جدید از سینمای ایران و جهان، 4 قطعه ایرانی، یک قطعه آذری و یک قطعه از سینمای ترکیه اجرا می کند.

قطعاتی از فیلم های «چشم ببر» ساخته دان پرستون، «سینما پارادیزو» ساخته انیو موریکونه، «لئون حرفه ای» ساخته اریک سرا، «پدرخوانده» ساخته نینو روتا، «بازی تاج و تخت» ساخته رامین جوادی، فیلم سینمایی «عصر جدید» ساخته چارلی چاپلین، سریال ابن سینا ساخته فرهاد فخرالدین، فیلم «قیصر» به آهنگسازی اسفندیار منفردزاده در این کنسرت اجرا می شود. فیلم 3:10 به یونا با موسیقی مارکو بلترامی، “تایتانیک” ساخته جیمز هورنر، سریال پوآرو ساخته کریستوفر گانینگ و استیون مک کئون، فیلم “داستان عشق” ساخته فرانسیس له، “رومئو و ژولیت” به آهنگسازی نینو روتا، «جزیره» ساخته تویگار ایشیکلی، «آرشین مال آلان» ساخته اوزیرهاجی بیگوف و دو قطعه آخر از فیلم‌های «گرگ‌ها» و «مادر» خواهد بود.

آفتاب

استاد کنسرت داریوش حجازی و مدیر ارکستر جابر مجدی و تنظیم و ارکستراسیون قطعات بر عهده محمدرضا آقایی و امین سالمی است که هر دو از تهیه کنندگان برنامه هستند.

در این اجرا 36 نوازنده می نوازند، بخش کلاسیک شامل ارکستر زهی، فلوت و پیانو، بخش پاپ شامل گیتار کلاسیک، گیتار باس، انوک، سازدهنی، ساکسیفون، درام، کنکا و سازهای کوبه ای و گروهی از سازهای ایرانی شامل تار، سه تار، سنتور و قانون. ، تمبک و دف.

اینم لینک سایت فروش بلیط

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا