موسیقی

جزییات چهارمین نشست «موسیقی مقاومت» اعلام شد



به گزارش آرتونلاین، همزمان با فرارسیدن سالگرد طوفان الاقصی، چهارمین نشست بین المللی «موسیقی مقاومت و الزامات آن» همراه با رونمایی از آثار موسیقایی رویداد جهانی «آوای غزه» برگزار می شود. سه شنبه 26 مهرماه ساعت 15:00 در مرکز مطالعات راهبردی «جرفا» برگزار می شود. تبدیل شد.

هدف از برگزاری این نشست تخصصی حمایت معنوی از ناحیه مقاومت به ویژه مردم مظلوم غزه برای خلق و تولید آثار موسیقایی در راستای تضعیف دشمن و تقویت روحیه مسلمانان در جشنواره بین المللی موسیقی مقاومت است.

این نشست زیر نظر موسسه بین المللی «همگرایی فرهنگ ها» و مرکز مطالعات راهبردی «جرفا» برگزار می شود و هنرمندانی از کشورهای ایران، هند، پاکستان، آفریقای جنوبی و ترکیه برای شرکت در نشست های تخصصی دعوت شده اند.

در چهارمین نشست بین المللی «موسیقی مقاومت» از آهنگ (آلبوم) «آواهای غزه» رونمایی می شود.

پروژه «صداهای غزه» مجموعه ای از 100 ویدیو تولید شده در سراسر جهان است که هر کدام به حماسه طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه می پردازد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این مراسم، تمامی نماهنگ هایی که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تا اولین سالگرد این حماسه تولید شده است، توسط کارشناسان جمع آوری و شمارش شده و توسط کارشناسان حوزه انتخاب و داوری شد. حوزه فرهنگ و موسیقی کشور 100 فیلم منتخب شناسایی شد.

سه نشست قبلی «موسیقی مقاومت و ملزومات آن» با حضور نوازندگان، آهنگسازان، شاعران و پژوهشگران موسیقی از کشورهای ایران، لبنان، تونس، عراق، سوریه، یمن و بحرین در بهمن و اسفند سال گذشته برگزار شد.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا