کتاب و ادبیات

«کتاب فصل»؛ طرح جدید باشگاه کتاب‌خوانی دانشجویان ایران

تهران- ایرنا- باشگاه کتابخوانی دانش آموزان ایران طرح جدید «کتاب فصلی» (یک کتاب، یک مسابقه برای هر فصل) را از پاییز 1403 آغاز کرد.

گزارش کردن گروه علمی ایرنا از سوی سازمان جهاد دانشگاهی استان تهران، بر اساس این طرح، در هر فصل، کتاب‌های متناسب با نیازهای شناختی و فکری دانشجویان کشور معرفی و به مسابقه گذاشته می‌شود. هدف طرح فصل کتاب ارتقای سطح شناختی و فکری دانش آموزان با رویکرد تفکر انتقادی.

کتاب خدمات متقابل اسلام و ایراننوشته شده توسط شهید استاد مرتضی مطهری اولین کتاب برگزیده این طرح ویژه دانش آموزان سراسر کشور در فصل پاییز می باشد. تعداد برندگان متناسب با تعداد شرکت کنندگان بوده و به ازای هر 50 شرکت کننده 3 برنده معرفی خواهد شد.

آزمون مسابقه کتابخوانی خدمات متقابل اسلام و ایراناز ساعت 9 تا 24 روز شنبه 24 دی ماه 1403 از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir به صورت آنلاین برگزار می شود.

دانشجویان علاقمند به کتابخوانی می توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران مراجعه کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر از پیام رسان تلگرام و ایتا با آیدی @FarhangiJUT و از طریق همین آیدی در کانال های ایتا و تلگرام مسابقات کتابخوانی فصل استفاده کنید. عضو شوید

در این مسابقه به برندگان 30 میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد و نتیجه مسابقه یک تا دو هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا