موسیقی

برگزیدگان ۲ بخش جشنواره امیرجاهد معرفی شدند



مهدی مساح بیدگلی دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد درباره برگزیدگان نهایی این رویداد گفت: رتبه برگزیدگان در روز اختتامیه اعلام می شود. از تمامی برگزیدگان این جشنواره در ساعت 18:00 پنجشنبه 5 مهرماه در سالن اصلی برج آزادی تهران دعوت به عمل می آید و در این مراسم از آنان تجلیل خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق مصوبه شورای سیاستگذاری جشنواره، رتبه برگزیدگان در مراسم اختتامیه اعلام می شود و جدول اعلام شده در قسمت دونوازی بر اساس نام خانوادگی نوازنده اول و در قسمت آنسامبل بر اساس اسامی گروه ها به ترتیب حروف الفبا و ترتیب اسامی اعلام شده در جدول ربطی به رتبه کسب شده ندارد.

جهاد 1

بیدقلی تصریح کرد: امسال علاوه بر رتبه های اول، دوم، سوم و شایستگی، بخش استعدادهای درخشان سال 1403 در نظر گرفته شده است و با انتشار جدول هدایای جشنواره تمام تلاش خود را برای ارائه ویژه به کار گرفته ایم. حمایت از این افراد

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد در پایان گفت: برای همه عزیزان شرکت کننده در ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجهید آرزوی پیروزی و سربلندی در عرصه موسیقی کشور دارم و امیدواریم از این لحظه تلاش خود را انجام دهیم. بهتر است در هفتمین دوره این جشنواره شرکت کنید و رتبه های شایسته تری کسب کنید.

امیر جاهد

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا