موسیقی

طنین موسیقی ایرانی با گروه شیده در تالار وحدت



به گزارش هنرآنلاین، گروه موسیقی شیده در اجرای پیش رو با تلفیقی از نوازندگان سازهای ایرانی قطعاتی را در دو قسمت با کلام و بدون کلام در مقابل مخاطبان عرضه می کند.

در بخش شعر قطعات «برف پیری»، «دلم از دست رفته»، «ای لیلی»، «چوبازان»، «ساکی»، «فرگ»، «کابوکی»، «کرماشانیگام»، «گل و نوشیدنی» با خانمی»، «لیلان» و «هناری» اجرا می شود. برای قسمت صامت کنسرت، آهنگ های «شکسته»، «پژواک»، «مجنون»، «پرواز»، «مستان» و «دلدار» در نظر گرفته شده است.

در این کنسرت محمدرضا دارابی خواننده و جواد عزیزی آهنگساز و تنظیم کننده هستند. گروهی از سازهای کوبه ای به سرپرستی فاطمه نافر نیز شیده را همراهی می کنند.

جواد عزیزی (دیوان، تنبور)، مرتضی فتحی (کمانچه)، مهری جلیلیان (سه تار)، حسین قاسم زاده (سنتور)، سید محمد کاظمی جاسمی (زهی)، ابوالفضل حیاتی (تمبک)، میلاد داول (جیمبی)، امید داورزنی ( تار باس، عود) و محسن کیهان نژاد (سرنا) نوازندگان گروه شیده هستند.

همچنین در گروه سازهای کوبه ای مسعود جعفری (دامام و تمپو)، رها بابایی، نازنین زهرا مسلمی، محبوب همایونی، سید نریمان موسوی خادم، آریا طالبوند، متین اسماعیل زاده و سارینا محمدصادق تهرانی (تمبک)، فاطمه سادات عاموسوی عباس قنبریان و مهراد رشیدی (کاخن) به همراه 40 نوازنده دف حضور دارند.

کنسرت گروه موسیقی شیده روز چهارشنبه 11 آبان ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت از سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com اقدام کنند.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا