موسیقی

علی زندوکیلی در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت



به گزارش هنرآنلاین، کنسرت علی زندوکیلی شامگاه ششم مهرماه در حالی روی صحنه رفت که بازیگران و کارگردان کنسرت «رستم و سهراب» که علی زند وکیلی به عنوان بازیگر و خواننده در آن حضور داشت، از مهمانان ویژه این کنسرت بودند. کنسرت در تالار وزارت کشور بودند

وی در ابتدای کنسرت خود در حین حضور با ارکستر بزرگ روی صحنه گفت: خوشحالم که دوباره با شما دوستداران فرهنگ و هنر آشنا شدم و از اینکه با حمایت خود برای ما امید و روحیه خوب می فرستید سپاسگزارم.

این خواننده قطعات پرطرفدار خود را اجرا کرد و در این بین درخواست های مخاطبان برای اجرای قطعاتی چون «روسری آبی»، «شهر حسادت» و «لالایی» مانند گذشته بیشتر شد.

زندوکیلی در این کنسرت که به همت محمود شبیری برگزار شد، ضمن تشکر از حسین پارسایی، مدیر پروژه «رستم و سهراب» گفت: طی ماه های گذشته افتخار همکاری با پروژه بزرگ و ملی «رستم و سهراب» را داشتم. رستم و سهراب” و خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفت.امشب تعدادی از بازیگران و کارگردان محترم این نمایش در سالن ما حضور دارند و از حضورشان تشکر می کنم تا همچنان به خاطر این نمایش خاص احساس خوبی داشته باشیم.

این خواننده به معرفی مجید درخشانی از پیشکسوتان موسیقی ایران پرداخت و گفت: استاد مجید درخشانی از بزرگان موسیقی ایران مهمان کنسرت امشب ما هستند. هنرمندی که همکار همیشگی استاد شجریان بوده و درس های زیادی از ایشان گرفته ایم.

اجرای قطعه لالایی از دیگر بخش های این کنسرت بود که زندوکیلی این قطعه پرطرفدار را اجرا کرد و با معرفی الناز شاکردوست به حاضران گفت: نمایش رستم و سهراب اینجاست و امشب نیز قطعات ویژه ای را اجرا خواهیم کرد. نشان می دهد.

خاتمه کنسرت علی زندوکیلی در تالار وزارت کشور اجرای باشکوه قطعه «وطن» بود که همه حاضران در سالن ایستادند و به همراه علی زندوکیلی قطعه «وطن» را خواندند تا این کنسرت را احساسی و ملی به پایان برسانند.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا