موسیقی

اجرای رسیتال پیانوی ایرانی



به گزارش هنرآنلاین، «رسیتال پیانوی ایرانی» با اجرای محمدرضا امیرقاسمی، آهنگساز و نوازنده پیانو، با اجرای آثاری از جواد معروفی، همایون خرم، مشیر همایون شهردار، اردشیر روحانی، محمودخان مفخم الممالک و همچنین قطعاتی اجرا می شود. از ساخته های خود محمدرضا امیرقاسمی. به این رسیتال نگاه کنید

چندین دوره آموزشگاه پیانو ایرانی دارد و آثاری از دوره قاجار تا کنون در آن اجرا می شود. با توجه به شرایط سالن، قطعات این کنسرت از بین آثار قابل اجرا بر روی کوک بین المللی پیانو انتخاب شده است. بر اساس این گزارش، محمدرضا امیرقاسمی آهنگساز و نوازنده پیانو است که زیر نظر سپیده دوشادی، اردشیر روحانی، فرهاد فخرالدینی، وارطان ​​ساهاکیان، دکتر امیراشرف آریان پور تحصیل کرده است.

رسیتال

وی دارای مدرک فوق لیسانس آهنگسازی و فوق لیسانس نوازندگی پیانو است. از آثار او می توان به مینیاتورهای پیانو (88 قطعه)، مجموعه نکشی از زندگی و غریبه و فرداهای روشن و قاب های خالی، سیاوش فرزند پارس، بازنویسی آثار مشیر همایون شهردار و مفخم الممالک، و مجموعه قطعات رویای زمستانی و … وی تاکنون به عنوان رهبر ارکستر و سولیست پیانو فعالیت داشته و بیش از 160 برنامه تخصصی موسیقی کلاسیک را برای رادیو فرهنگ تهیه و تنظیم کرده است.

این رویداد روز جمعه 20 آبان ماه ساعت 16:30 در موزه موسیقی برگزار می شود. آدرس موزه موسیقی در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، سره تختی، کوچه مزاح، پلاک 9 واقع شده است و علاقه مندان برای تهیه بلیت با شماره 09125473282 تماس حاصل فرمایند.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا