کتاب و ادبیات

علی‌اکبر صالحی: فعالیت‌های کانون باعث دلگرمی و امید نسبت به آینده کشور است

تهران – ایرنا – سرپرست فرهنگستان علوم در بازدید از کانون پرورش فکری، نوشت: این مرکز با وجود برخی مشکلات موجود، با همکاری و همدلی مربیان دلسوز در امر تربیت فرزندان کشور فعال است. رفتار شایسته ای که باعث دلگرمی و امید به آینده کشور می شود.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، علی اکبر صالحی; معاون پژوهشی و معاون فرهنگستان علوم و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی حامد شمگاتی مدیر عامل کانون، رئیس و مدیران استانی کانون زبان ایران، در تاریخ 10 آبان 1403 از موزه ملی هنر و ادبیات کودکان، مرکز شماره 43 کانون پرورش فکری استان تهران و نمایشگاه آثار دانش آموزان، کارگاه های هنری، کانون آفرینش های فرهنگی هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در خیابان حجاب از تهران بازدید کردند.

صالحی در این بازدید در متنی نوشت: بازدید امروز از کانون پرورش فکری مایه خرسندی و افتخار بود. اینکه کانون علی رغم برخی مشکلات موجود با همکاری و همدلی مربیان دلسوز در امر تربیت شایسته فرزندان کشور فعال است، مایه دلگرمی و امیدواری به آینده کشور است.

وی در ادامه این مقاله گفت: به نوبه خود به عنوان یک هموطن از تمامی عزیزانی که با عشق و علاقه در راه اندازی این مجموعه ارزشمند و مدیریت آن نقش دارند صمیمانه تشکر می کنم.

معاون پژوهشی و نایب رئیس فرهنگستان علوم در پایان مقاله خود نوشت: از خداوند متعال برای کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران و نسل های فهیم و پرتلاش آن و نیز آنان را مسالت دارم. معلمان دلسوز و زحمتکش برای عزت و سربلندی و عاقبت بخیر.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا