فیلم و سریال

یک سریال یا فیلم بر اساس بازی Elden Ring ساخته می‌شود!

جورج آر آر مارتین نویسنده معروف رمان های فانتزی در وبلاگ خود به ساخت سریال یا فیلمی بر اساس بازی الدن رینگ اشاره کرده است.

گزارش کردن تنهاآیا دوست دارید فیلم یا سریال تلویزیونی بر اساس آخرین شاهکار فروم سافتور یعنی بازی Elden Ring ساخته شود؟ به نظر می رسد که کار می کند، همانطور که جورج آر آر مارتین در آخرین به روز رسانی وبلاگ خود به آن اشاره کرد.

نویسنده A Song of Ice and Fire با استودیوی ژاپنی در فرنچایز فانتزی جدید همکاری کرد و اسطوره‌شناسی، جهان‌سازی و شخصیت‌هایی را که داستان بازی بر اساس آن‌ها ساخته شده است، ارائه کرد. در واقع، الدن رینگ به موفقیت تجاری و انتقادی برجسته ای دست یافت.

در می 2023، این بازی حتی جایزه Nebula را برای داستان خود دریافت کرد. این جایزه که جورج ریموند ریچارد مارتین و کارگردان حلقه الدن هیدتاکا میازاکی برنده شدند، به تازگی به ژاپن ارسال شده است.

ما در مورد شایعات مربوط به اقتباس زیاد نشنیده ایم. در واقع حرف های عجیب مارتین شروع کننده این شایعه بود و نمی توانیم تصور کنیم که این حرف ناخواسته برای مردی گفته شده که کارش انتخاب کلمات مناسب است. با این حال، ناشر Bandai Namco در مارس 2022 اشاره کرد که Elden Ring می تواند فراتر از بازی ها گسترش یابد.

با توجه به سابقه شرکت مادر استودیو FromSoftware (Kadokawa Corporation) که متخصص در تولید انیمه است، ممکن است اقتباسی تئاتری از بازی Elden Ring در دست ساخت باشد. همچنین ساخت انیمه ای از بازی Elden Ring با توجه به محبوبیت آن اقدامی منطقی به نظر می رسد. در سه سال قبل مقاله ای در زمینه همکاری با سونی منتشر شد که می توانست برای تولید لایو اکشن اقتباسی از بازی Elden Ring باشد اما با توجه به افزایش هزینه ها ممکن است این همکاری دستخوش تغییراتی شود.

در همین حال، بسته الحاقی Shadow of the Erdtree اکنون 5 میلیون نسخه فروخته است. طرفداران رایانه شخصی همچنین می توانند از حالت به روز شده Seamless Co-Op برای بازی کامل بازی با دوستان خود استفاده کنند.

منبع: سایت خبری تک‌ناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا