فیلم و سریال

فیلم پرفروش Inside Out 2 صدرنشین باکس آفیس شد

سه هفته پس از اکران فیلم Inside Out 2، این فیلم توانست در گیشه اول شود و به فروش باورنکردنی یک میلیارد دلار برسد.

گزارش کردن تنهادر حالی که فیلم اول تا پایان اکرانش ۸۰۰ میلیون دلار فروش داشت، قسمت دوم تنها در مدت کوتاهی از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. نسخه دوم با بودجه 175 میلیون دلاری ساخته شد و با چنین عملکردی سود زیادی را برای سازنده به همراه داشت.

رسیدن به مرز یک میلیارد دلار قابل توجه است، زیرا آخرین فیلمی که این کار را انجام داد، باربی سال 2023 بود. طبق گزارش The Wrap، Inside Out 2 تنها در سه هفته یک میلیارد دلار به دست آورده است. این انیمیشن موفق توانست در مقابل A Quiet Place: Day One جایگاه شماره یک باکس آفیس را حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

این فیلم هم در سطح بین المللی و هم در داخل کشور بسیار محبوب بوده است. در حال حاضر 469.3 میلیون دلار در داخل کشور و 545 میلیون دلار در سطح بین المللی فروش داشته است. فیلم Inside Out 2 اکنون در صدر باکس آفیس سال قرار دارد و تنها هفته سوم اکران خود را پشت سر می گذارد. این فیلم در هشت روز اول اکران خود به پردرآمدترین فیلم داخلی سال 2024 تبدیل شد و هنوز جای رشد دارد. برای عبور از این نقطه عطف، باید بازی Dune: Part Two را شکست دهد که قبل از پایان اکرانش ۲۸۲.۱ میلیون دلار به دست آورد. در خارج از کشور نیز به همان اندازه موفق بود و عملکرد بهتری نسبت به نسخه اول داشت.

این دنباله همچنین با 155 میلیون دلار در داخل و 140 میلیون دلار در سطح بین المللی بهترین آخر هفته افتتاحیه سال 2024 را داشت. همچنین بهترین اکران آخر هفته دوم و اجرای آخر هفته دوم را بیش از هر فیلم انیمیشنی در تاریخ کسب کرد. پس از یک سال کند در باکس آفیس، این یک مجموع باورنکردنی است که ثابت می کند شرایط باکس آفیس در نهایت تا چه حد شکوفا شده است. موفقیت این فیلم هفته آینده نشان خواهد داد، زیرا در برابر Despicable Me 4 قرار خواهد گرفت، که باید رقابت بزرگی را فراهم کند.

با چنین عملکرد باورنکردنی، احتمال حضور Inside Out 3 بیشتر می شود، زیرا موفقیت پیکسار هر هفته که می گذرد آشکارتر می شود. Inside Out 2 اولین فیلمی است که پس از اعتصابات به مرز یک میلیارد دلار رسید و نشانه دیگری از بهبود باکس آفیس است.

منبع: سایت خبری تک‌ناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا