ورزش و تناسب اندام

گینر پگاه خوبه؟ مزیت ها و نکات استفاده گینر پگاه + قیمت

گینرها از جمله پگاه گینر نوع خاصی از مکمل های ورزشی هستند که ترکیبی از پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها هستند که با هدف تامین انرژی مورد نیاز بدن، کمک به افزایش وزن و افزایش حجم عضلانی ساخته می شوند.

مکمل های گینر پگاه کالری بالایی دارند و هدف از مصرف این مقدار کالری اضافی افزایش میزان کالری دریافتی روزانه است که باعث افزایش میزان کالری دریافتی روزانه، افزایش وزن و افزایش عضله سازی و بهبود ریکاوری بعد از تمرینات بدنسازی می شود. ، و غیره.

همچنین گینر پگاه ها به طور کلی در هر وعده 500 تا 1500 کالری دارند، بنابراین عملکرد ورزشی فرد افزایش می یابد، احساس خستگی ناشی از فعالیت های بدنی به تعویق می افتد و در نتیجه فرآیند ساخت بافت عضلانی جدید و حفظ عضلات قبلی انجام می شود. بهتر است.

اگر برای افزایش وزن مشکل دارید یا اگر کالری دریافتی روزانه شما کم است، می توانید مکمل مس گینر را دریافت کنید.

البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کار این مکمل تنها افزایش وزن یا حجم عضلات نیست و استفاده از آنها می تواند اثرات مفید دیگری را نیز برای ورزشکاران به همراه داشته باشد. استفاده از گینر پگاه در بدنسازی می تواند با تامین نیاز بدن شما به برخی ترکیبات از جمله آمینو اسیدها، اثربخشی فعالیت های بدنی را افزایش دهد که در ادامه به آنها می پردازیم.

مزایای مکمل گینر پگاه چیست؟

افزایش وزن با پگاه گینر: این مکمل ها به افرادی که به دنبال افزایش وزن و افزایش کالری دریافتی خود هستند کمک می کند. با مصرف کربوهیدرات و پروتئین در مکمل گینر، افزایش وزن و افزایش حجم انجام می شود.

افزایش عضلانی: مکمل های گینر ممکن است به افرادی که ورزش های مقاومتی (قدرتی) انجام می دهند کمک کند تا عضلات خود را قوی تر از قبل کنند. پروتئین ها و اسیدهای آمینه موجود در این مکمل ها برای رشد و ترمیم عضلات مفید هستند.

تأمین انرژی: مکمل‌های گینر معمولاً حاوی کربوهیدرات‌های سریع‌جذب هستند که به ورزشکاران کمک می‌کنند تا انرژی مورد نیاز برای تمرینات خود را دریافت کنند.

راحتی در استفاده: مصرف مکمل های گینر معمولا راحت تر از مصرف غذای طبیعی برای افزایش وزن و توده عضلانی است.

البته باید توجه داشته باشید که مصرف مکمل های گینر باید با دقت و زیر نظر متخصص تغذیه یا پزشک انجام شود. همچنین برای بهره مندی از مصرف صحیح مکمل های گینر و جلوگیری از مشکلاتی مانند افزایش وزن بی مورد یا مشکلات گوارشی باید به نکاتی مانند تعداد کالری مصرفی، میزان پروتئین مصرفی و نیازهای ورزشی خود توجه کنید.

نحوه استفاده از گینر پگاه:

بهتر است مکمل گینر پگاه طبق دستور سازنده و توصیه های متخصص تغذیه یا مربی ورزشی استفاده شود. اما به طور کلی برای افزایش عضله سازی می توانید به نکات زیر توجه کنید:

تعیین میزان مصرف گینر پگاه: برای استفاده از مکمل گینر باید مقدار مناسبی برای نیاز شخصیت خود تعیین کنید. بستگی به کالری و پروتئین شما برای افزایش وزن و عضله سازی دارد. مشاوره با متخصص تغذیه یا پزشک می تواند در این مرحله به شما کمک کند.

انتخاب محصول: با توجه به مقدار مورد نیاز خود مکمل گینر مناسب را انتخاب کنید. محصولات مختلف ممکن است دارای ترکیبات متفاوتی از پروتئین، کربوهیدرات و سایر مواد باشند. همچنین نوع و میزان کربوهیدرات ها و چربی ها نیز در تصمیم گیری موثر است. پگاه اولترا پاور گینر یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است که با توجه به قیمت مناسب از کیفیت خوبی برخوردار است.

زمان استفاده از گینر پگاه است: مکمل گینر به دلیل نیاز بدن به ترکیبات غذایی برای ریکاوری و رشد عضلانی معمولاً بعد از تمرین و در ساعات بلافاصله بعد از تمرین مصرف می شود. همچنین می توانید آن را به عنوان غذای کمکی بین وعده های اصلی مصرف کنید.

گینر پگاه را با آب فراوان مصرف کنید: مصرف مکمل گینر همراه با مقدار کافی آب بسیار مهم است. این مکمل ها معمولاً کربوهیدرات بالایی دارند و برای اطمینان از هضم و جذب بهتر کربوهیدرات ها توسط ماهیچه ها، باید مصرف آب خود را افزایش دهید.

مشاوره با پزشک یا مربی: اگر مشکلات سلامتی دارید یا از داروهای خاصی استفاده می کنید، قبل از شروع استفاده از مکمل گینر با پزشک خود مشورت کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که مکمل ها فقط باید به عنوان مکمل به رژیم غذایی اصلی شما اضافه شوند و نباید به عنوان جایگزینی برای غذاهای اصلی استفاده شوند. همچنین استفاده از مکمل های گینر باید در مدت زمان معقولی انجام شود و در صورت نیاز به مشاوره متخصص تغذیه، تعداد و مدت مصرف آن را مشخص کنید.

گینر پگاهگینر پگاه

برای خرید پگاه گینر از طریق نمایندگی محصولات پگاه اقدام نمایید.

عوارض جانبی مکمل گینر پگاه:

استفاده کردن هر مکملی مانند گینر در صورت عدم استفاده صحیح و یا استفاده بیش از حد ممکن است عوارض و مشکلاتی داشته باشد. در ادامه، عوارض احتمالی استفاده بیش از حد از مکمل های گینر را فهرست کرده ایم:

1. افزایش وزن نامناسب: اگر استفاده از مکمل های گینر همراه با رژیم غذایی نادرست انجام شود و میزان کالری مصرفی بیش از نیاز بدن شما باشد، ممکن است منجر به افزایش وزن نامناسب و افزایش چربی بدن شود.

2. مشکلات گوارشی: برخی از افراد ممکن است به دلیل حساسیت یا سوء هاضمه به مواد تشکیل دهنده مکمل های گینر، مشکلات گوارشی مانند درد معده، اسهال یا مشکلات مشابه را تجربه کنند.

3. افزایش قند خونمکمل‌های گینر اغلب حاوی کربوهیدرات‌های ساده و قندهای اضافه هستند که ممکن است باعث افزایش سریع قند خون شوند، به‌ویژه در افرادی که مشکلات مربوط به قند خون دارند.

4. افزایش فشار خون: مصرف زیاد نمک و سدیم در برخی مکمل های گینر می تواند منجر به افزایش فشار خون شود. گینر پگاه نمک و سدیم کمتری دارد.

5. مشکلات کلیوی: برخی از مکمل های گینر دارای مقادیر بالایی پروتئین هستند که ممکن است بر کلیه ها تأثیر بگذارد و در افراد مبتلا به مشکلات کلیوی مشکلات بیشتری ایجاد کند.

6. ناراحتی معده و دستگاه گوارش: برخی افراد ممکن است در پاسخ به مصرف مکمل های گینر از ناراحتی معده، سوزش سر دل یا گاز معده رنج ببرند.

منبع: وبسایت کوئیک فیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا