فیلم و سریال

نگاهی به تریلرهای سینمایی منتشر شده در هفته اول ژوئن

در هفته اول ژوئن، تریلرهای فیلم جدیدی برای فیلم های علمی تخیلی و ترسناک انگلیسی با مضمون بیگانه منتشر شد که قرار است از تابستان تا پاییز امسال اکران شوند.

به گزارش تکناک، دو مورد از تریلرهای این هفته فیلم یک موضوع مشترک دارند: بیگانگان انگلی. این مضمون لحظات بی نظیری را در تاریخ سینما برای ما به ارمغان آورده است. به مجموعه فیلم Alien، دگرگونی وحشتناک سگ در The Thing یا آن صحنه از Spaceballs فکر کنید. حتی می توانید استدلال کنید که نژاد بورگ در Star Trek انگل هستند.

Venom: The Last Dance (Venom: The Last Dance)

به گفته The Verge، ونوم دوست ندارد که او را انگل خطاب کنند، اما اساساً او همین است. در مورد سیمبیوت کلینتر و ادی براک تام هاردی، این دو چیزی بیش از یک انگل و میزبان آن هستند. آنها در یک دوستی جذاب با هم دوست هستند! تریلر این هفته چیزهای بیشتری را نشان می دهد، با مخاطرات سنگین و اشاراتی مبنی بر اینکه این پایان راه بروک و دوست تشنه مغزش است. Venom: The Last Dance در 25 اکتبر اکران خواهد شد.

بیگانه: رومولوس (بیگانه: رومولوس)

به کارگردانی فده آلوارز (کارگردان مرده شیطانی)، ترس از غریبه نقابدار در فیلم جدید بیگانه: رومولوس باز می گردد. دیدن بازگشت این مجموعه به ریشه های خود احساس خوبی دارد. در این تریلر جدید، لاشخورها طعمه یک ایستگاه فضایی متروکه می شوند. این فیلم تاریک و تاریک است. افراد نقابدار آنجا هستند و به طرز وحشتناکی ترسناک به نظر می رسند. این فیلم در تاریخ 16 آگوست اکران می شود.

MaXXXine – قسمت پایانی سه گانه ترسناک Ti West

داستان درباره میا گوث است که در دهه 1980 هالیوود در میان یک معمای قتل به شهرت رسید. این فیلم نیز مانند دیگر فیلم های این مجموعه حال و هوای خاص خود را دارد. تای وست آن را به یک کمیک استریپ با “زیبایی شناسی ترمیناتور مانند” تشبیه کرده است. وقایع این فیلم بعد از اتفاقات فیلم X و پیش درآمد آن یعنی Pearl رخ می دهد و در تاریخ 5 جولای اکران می شود.

بازی ویدیویی افتخاری: تاکتیک‌های اسلاگ فلزی

خوب، Metal Slug Tactics یک فیلم نیست. اما این یک برداشت جدید از یک سری بازی های ویدیویی است. Tactics یک بازی استراتژیک مبتنی بر نوبت است که بر اساس سبک تیراندازی اسکرول کلاسیک، شبیه به Contra، اما بسیار خنده‌دارتر است، که به خاطر سختی و انیمیشن اسپرایت با جزئیات شناخته شده است. این بازی توسط همان تیم سازنده Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge و Streets of Rage 4 ساخته شده است.

Metal Slug Tactics پاییز امسال برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و 5 و ایکس باکس وان و سری S/X عرضه می شود.

منبع: سایت خبری تک‌ناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا