آشپزی

7 اپلیکیشن آشپزی که شما را به آشپز حرفه‌ای تبدیل می‌کند

افراد زیادی هستند که هرگز تجربه پختن یک املت ساده را نداشته اند. یا با تکنیک های پخت بهتر آن آشنا نیستند. اما استفاده از برنامه آشپزی به این معنی نیست که ما آشپزی را بلد نیستیم. برنامه های آشپزی زیادی برای اهداف مختلف طراحی شده است. کامل ترین آنها می تواند به ما در آشپزی بهتر و ایده گرفتن کمک کند.
خوشبختانه این روزها دیگر نیازی به کتاب های آشپزی محدود نداریم. زیرا برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای می توانیم از ابزارهای هوشمندی مانند موبایل به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. خوبی برنامه های آشپزی این است که علاوه بر پیشنهادات عالی برای دستور پخت غذا، دسر، نوشیدنی، سالاد و غیره، می توانید با افراد دیگر تبادل نظر کنید تا از آنها ایده های آشپزی بگیرید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین اپلیکیشن های آشپزی را معرفی کنیم.

مقالات پیشنهادی مرتبط با برنامه آشپزی

1. برنامه آشپزی SideChef یک گزینه عالی برای مبتدیان است

برنامه آشپزی

اگر مبتدی هستید و می خواهید با آشپزی ساده شروع کنید، SideChef می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این برنامه بیش از 4 هزار دستور غذا دارد. تمرکز اصلی آن بر آسان‌تر کردن آشپزی است. به همین دلیل، افراد تازه کار می توانند از آن برای حرکت به سمت حرفه ای شدن به بهترین شکل استفاده کنند. طرز تهیه غذا در سایدشف مرحله به مرحله و بسیار ساده توضیح داده شده است. در کنار آنها فیلم ها و عکس های مختلفی برای سهولت کار قرار داده شده است.
وقتی تصاویر غذا را می بینیم و مواد تشکیل دهنده آن را در نظر می گیریم، بهتر می توانیم غذای مورد علاقه خود را تهیه کنیم. خوبی اینجاست که می توانید حجم غذای مورد نظر را در این برنامه مشخص کنید تا میزان مواد اولیه را مشخص کند.

2. برنامه همه کاره BigOven

این برنامه آشپزی بیش از 350 هزار دستور غذا را برای شما به ارمغان می آورد. با نصب BigOven، نه تنها به هزاران دستور غذا دسترسی خواهید داشت، بلکه می توانید عکس های غذای خود را برای دیدن دیگران آپلود کنید. جالب ترین قسمت BigOven این است که می توانید 3 ماده غذایی موجود را تایپ کنید و دستور پخت آنها را به شما نشان می دهد.
این برنامه مانند یک شبکه اجتماعی عالی برای آشپزها است و شما می توانید با آشپزی اطرافیان، خانواده و حتی آشپزهای ماهر آشنا شوید.

3. برنامه آشپزی خوشمزه

مزیت Yummly نسبت به سایر برنامه ها موتور جستجوی سریع و فوق العاده هوشمند آن است. همچنین دستورالعمل های آشپزی زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. حتی می توانید این برنامه را با توجه به سبک زندگی و عادات غذایی خود سفارشی کنید. به عنوان مثال، اگر به یک ماده غذایی خاص مانند قارچ حساسیت دارید، می توانید آن را به لیست اضافه کنید تا غذاهای حاوی قارچ را به شما نشان ندهد. حتی جایگزین های خود را به بهترین شکل پیشنهاد خواهد کرد. به طور کلی می توانید فیلترهای مورد نظر را تنظیم کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
حتی می توانید غذاهایی را که دوست ندارید یا بیشتر دوست دارید در این فیلترینگ مشخص کنید.
Yummly یک فروشگاه لوازم آشپزی دارد که می توانید مستقیماً از آنجا خریداری کنید.

4. آشپزی با کوک پد

یکی از بهترین چیزهایی که ما را به سرآشپزهای حرفه ای تبدیل می کند، تبادل نظر با افراد حرفه ای است. Cookpad یک محیط مجازی برای به اشتراک گذاری دستور العمل ها است تا بتوانید ایده ها را با دوستان، خانواده و سایر افراد یا آشپزهای با تجربه به اشتراک بگذارید.
دسته بندی های مختلفی برای دستورالعمل های غذایی وجود دارد. به این ترتیب برای هر کاربر پروفایل های مختلفی ایجاد می شود تا بتوانید آنچه اخیرا آپلود شده است را مشاهده کنید. حتی می توانید با سلیقه دیگران آشنا شوید.

آخرین آپدیت این برنامه آشپزی امکان دسترسی به دستورالعمل ها را بدون اتصال به اینترنت نیز فراهم کرده است. خوشبختانه Cookpad به طور مداوم در حال به روز رسانی است تا خدمات مفیدی را با توجه به نیاز کاربران ارائه دهد.

5. برنامه پخت پاپریکا

برنامه آشپزیبرنامه آشپزی

Paprika یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می توان روی ویندوز، مک، اندروید و iOS نصب کرد.
در این اپلیکیشن می توانید دستور پخت غذاهای مختلف را مدیریت کنید. یعنی شما قادر خواهید بود دستوراتی را که در دنیای اینترنت پیدا می کنید در این برنامه ذخیره کنید. جالب است که شما این امکان را خواهید داشت که دستور پخت غذاهایی را که ترکیب خود را پیدا کرده اید یا برای منطقه خاصی هستند اضافه کنید. حتی می توانید دستور پخت بسیاری از غذاها را در این برنامه بفروشید.

6. Hippie Lane برای افرادی است که به تهیه دسر علاقه دارند

آشپزی تنها به پختن غذا و سالاد محدود نمی شود. دنیای دسر طعم های لذیذ متنوعی دارد که طبق دستور پخت های زیادی می تواند بسیاری از ذائقه ها را پوشش دهد.
Hippie Lane یک برنامه آشپزی است، اما بر روی تهیه دسر تمرکز دارد. افرادی که علاقه بیشتری به تهیه دسر دارند و می خواهند به راحتی انواع دسرهای دنیا را تهیه کنند، Hippie Lane را نصب کنند.

برنامه آشپزیبرنامه آشپزی

انواع دسرهای گیاهی، تنقلات، کیک تولد و جشن، بیسکویت و کلوچه و بسیاری دسرهای دیگر در این برنامه آموزش داده می شود. حتی در این برنامه تمرکز بالایی روی دسرهای بدون شکر تصفیه شده، گندم یا گلوتن و لبنیات وجود دارد.
به همین دلیل می توانید دسر را بپزید و از طعم آن لذت ببرید و سلامت خود را تضمین کنید. اما اگر در این برنامه به دستورات بیشتری نیاز دارید باید درون برنامه پرداخت کنید.

7. برنامه آشپزی Epicurious

این اپلیکیشن در بین سرآشپزهای حرفه ای و حتی مبتدیان بسیار محبوب است. رابط کاربری ساده آن افراد زیادی را به خود جذب کرده است. با نصب Epicurious می توانید بیش از 35000 دستور غذا را در دسترس داشته باشید. یکی از ویژگی های خوب این برنامه امکان ارتباط صوتی است. در نتیجه زمانی که چشم و دست شما مشغول پخت و پز است می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این برنامه مجهز به تایمر هوشمند است که به وسیله آن می توانید زمان پخت را در نظر بگیرید.

مقالات پیشنهادی مرتبط با برنامه آشپزی

تجربیات شما

منبع : وبسایت کوئیک فیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا