فیلم و سریال

نسخه جدید فیلم سینمایی Knives Out سال 2025 اکران می‌شود

نسخه جدید فیلم Knives Out با نام “Wake Up Dead Man” احتمالا در سال 2025 با بازگشت دنیل کریگ اکران خواهد شد.

به گزارش تکنوک، ریان جانسون، کارگردان فیلم Knives Out از نسخه جدید و تاریخ انتشار آن رونمایی کرد. در حال حاضر، تنها اطلاعاتی که در مورد Knives Out بعدی داریم، نام و تاریخ انتشار آن است.

“Wake Up Dead Man” نام نسخه جدید Knives Out است که رایان جانسون نویسندگی و کارگردانی مجدد آن را بر عهده داشته است. علاوه بر این، دنیل کریگ برای دومین بار نقش «بلنک» را بازی می کند.

ورایتی می نویسد اولین نسخه Knives Out Mystery در سال 2019 به نمایش درآمد و پس از آن بلافاصله نتفلیکس حق پخش دنباله های این فیلم را با ارزش 450 میلیون دلار به دست آورد.

“پیاز شیشه ای” اولین دنباله ای بود که در سال 2022 پخش شد.این فیلم قبل از پخش از نتفلیکس در قالب یک فیلم کوتاه منتشر شد. از اطلاعات به دست آمده تا کنون می توان دریافت که Wake Up Dead Man نیز روندی مشابه فیلم اول را طی خواهد کرد.

ریان جانسون اغلب به خاطر آثار علمی تخیلی اش شناخته می شود. فیلم هایی چون Star Wars: Looper و The Last Jedi از جمله آثار این کارگردان هستند. نام او با بازی ها و فیلم های معمایی گره خورده است. علاوه بر این فیلم ها، جانسون یک مجموعه محبوب و منحصر به فرد است Poker Face on Peacock با اجرای فوق العاده ناتاشا لیون در کارنامه هنری خود ثبت شده است.

منبع: سایت خبری تک‌ناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا