سیاست

پیام تبریک رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها به پزشکیان

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی روز دوشنبه در پیام خود به پزشکیان افزود: بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی رقم خورد و ظرفیت های مردم‌سالاری دینی را یادآور شد.

وی تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم ایران زیر بمباران سنگین تبلیغاتی تحریم‌گرایان و ایران‌ستیزان در پای صندوق های رای، پیامی روشن به همه داشت؛ راه هر مطالبه و پیشرفت و تغییر فقط از صندوق رای می گذرد.

رستمی ادامه داد: این حضور شکوهمند را در ابتدا به مردم عزیز و رهبر فرزانه انقلاب، سپس به رییس جمهور منتخب که دارای سوابق روشن انقلابی هستند، تبریک می‌گویم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این پیام آورده است: مسعود پزشکیان از امروز منتخب همه‌ ایرانیان هستند، همه برای تحقق اهداف بلند انقلاب و ارائه‌ الگوی مطلوب مسوول تراز نظام اسلامی باید به ایشان کمک کنند؛ چه هموطنان عزیزی که به او رای داده اند چه طرفداران دیگر نامزدها؛ از جمله بدنه‌ جوان و متدینی که برای آرمان های خود تلاش کردند و انتخاب دیگری داشتند. همه در جشن مردم سالاری دینی سهیم هستند و همه از امروز با هم باید برای سربلندی ایران عزیز تلاش کنند.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا