موسیقی

اعلام جزییات اولین نشست کارگروه حقوقی خانه موسیقی



به گزارش هنرآنلاین، اولین جلسه کارگروه خانه موسیقی ایران با موضوع «نظام صنفی موسیقی در ساختار حقوقی ایران» ساعت 15 روز شنبه 2 تیرماه در سالن اجتماعات خانه موسیقی ایران برگزار می شود.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی، وحید آقا از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و کاوه راد مشاور حقوقی خانه موسیقی در این جلسه که توسط کارگروه حقوقی موسیقی راه اندازی شد. خانه‌ای به مسئولیت مارال دهقانی، دیدگاه‌های خود را درباره چالش‌های جایگاه نظام صنفی موسیقی در ساختار حقوقی ایران ارائه کردند.

مدیرعامل خانه موسیقی ایران و مجموعه «حقوق و هنر» اسفندماه سال گذشته به منظور مشارکت و بهره مندی از توانمندی های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی و در راستای مشارکت های حقوقی، فرهنگی و هنری و ترویج و توسعه حقوق و موسیقی. . آنها E را در خانه موسیقی امضا کردند.

شناسایی «نیازهای پژوهشی خانه موسیقی و همکاری مشترک در اجرای طرح‌های پژوهشی در چارچوب انعقاد قرارداد مستقل با مؤسسات»، «همکاری در انتشار خبرنامه، گزارش‌های علمی و پژوهشی»، «انجام مطالعات و تالیفات مشترک در زمینه‌های مرتبط با اهداف و مأموریت های طرفین” “همکاری در برگزاری همایش ها، میزگردها، سمینارهای علمی، دوره ها و کارگاه های آموزشی در زمینه حقوق و موسیقی از جمله مالکیت معنوی (حقوق مادی و معنوی)، بیمه و مالیات هنرمندان و تولید و عرضه آثار هنری، قراردادهای مرتبط با موسیقی و دعاوی موسیقی، “همکاری برای اجرای پروژه مصاحبه تصویری و مکتوب تاریخ شفاهی موسیقی”، “ایجاد بستر مناسب برای تولید محتوای چندرسانه ای با توجه به نیاز”. طرفین» از جمله موضوعاتی است که در این تفاهم نامه به امضا رسید.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا